dc.contributor.advisor | Dirba, Māra | en_US |
dc.contributor.author | Dudina, Tatjana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T06:43:37Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T06:43:37Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 16103 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16370 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs veltīts angĜu valodas mācīšanas izpētei pirmsskolas iestādēs.
Pirmsskolas vecuma bērni vēl neprot lasīt, rakstīt un joprojam apgūst savu dzimto valodu.
Tāpēc angĜu valodas pasniedzējiem vajadzētu veicināt bērnu vēlmi mācīties, pielietojot
piemērotas apmācības metodes, kuras atbilst bērnu psiholoăiski-fiziskajām un sociālajām
vajadzībām, mācīšanas stilam, interesēm un spējām.
Bakalaura darba izpētes gaitā autore izanalizēja psiholoăijas, pedagoăijas un metodisko
literatūru, kas saistīta ar pirmskolas bērnu attīstību, efektīvas apmācības un mācības metožu
īpatnības, rezultatīvos iegaumēšanas principus, izglītojošo spēĜu jēgu un veidu konceptu, ka
arī tika veiktas praktiskās nodarbības.
Teorētiskās un praktiskās izpētes gaitā gūtie rezultāti pierādīja hipotēzes patiesumu, ka
izglītojošo spēĜu pielietošana angĜu valodas apmācībā pirmsskolas bērniem veicina precīzu un
ātru angĜu vārdu krājuma iegaumēšanu, kā arī sēkmē veselīgu bērnu vispārējo attīstību. | en_US |
dc.description.abstract | The present BA paper is devoted to the investigation of English language learning at preschool.
During the pre-school years most children are illiterate and still acquiring the basic
knowledge of their first language. Therefore, English language teachers should encourage
children to learning by using appropriate teaching techniques, which meet their psychophysical
peculiarities, social needs, learning styles, interests and abilities.
In the course of elaboration of the bachelor thesis the author analysed the psychological,
pedagogical and methodological literature regarding the issues of pre-school children’s
development, peculiarities of efficient teaching-learning methods, principles of effective
memorization, concept and types of educational play activities and finally conducted the
empirical research.
The results of the theoretical and empirical research proved the hypothesis to the correct that
the implementation of educational play activities in the process of pre-school children’s
English language teaching-learning provide both prompt, accurate memorization of English
vocabulary and ‘healthy’ development of children in general. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Filoloģija | en_US |
dc.title | Angļu valodas mācīšanās pirmsskolā | en_US |
dc.title.alternative | Learning English at Pre-School | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |