Show simple item record

dc.contributor.advisorDirba, Māraen_US
dc.contributor.authorDudina, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:37Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:37Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16103en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16370
dc.description.abstractBakalaura darbs veltīts angĜu valodas mācīšanas izpētei pirmsskolas iestādēs. Pirmsskolas vecuma bērni vēl neprot lasīt, rakstīt un joprojam apgūst savu dzimto valodu. Tāpēc angĜu valodas pasniedzējiem vajadzētu veicināt bērnu vēlmi mācīties, pielietojot piemērotas apmācības metodes, kuras atbilst bērnu psiholoăiski-fiziskajām un sociālajām vajadzībām, mācīšanas stilam, interesēm un spējām. Bakalaura darba izpētes gaitā autore izanalizēja psiholoăijas, pedagoăijas un metodisko literatūru, kas saistīta ar pirmskolas bērnu attīstību, efektīvas apmācības un mācības metožu īpatnības, rezultatīvos iegaumēšanas principus, izglītojošo spēĜu jēgu un veidu konceptu, ka arī tika veiktas praktiskās nodarbības. Teorētiskās un praktiskās izpētes gaitā gūtie rezultāti pierādīja hipotēzes patiesumu, ka izglītojošo spēĜu pielietošana angĜu valodas apmācībā pirmsskolas bērniem veicina precīzu un ātru angĜu vārdu krājuma iegaumēšanu, kā arī sēkmē veselīgu bērnu vispārējo attīstību.en_US
dc.description.abstractThe present BA paper is devoted to the investigation of English language learning at preschool. During the pre-school years most children are illiterate and still acquiring the basic knowledge of their first language. Therefore, English language teachers should encourage children to learning by using appropriate teaching techniques, which meet their psychophysical peculiarities, social needs, learning styles, interests and abilities. In the course of elaboration of the bachelor thesis the author analysed the psychological, pedagogical and methodological literature regarding the issues of pre-school children’s development, peculiarities of efficient teaching-learning methods, principles of effective memorization, concept and types of educational play activities and finally conducted the empirical research. The results of the theoretical and empirical research proved the hypothesis to the correct that the implementation of educational play activities in the process of pre-school children’s English language teaching-learning provide both prompt, accurate memorization of English vocabulary and ‘healthy’ development of children in general.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleAngļu valodas mācīšanās pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeLearning English at Pre-Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record