Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Olgaen_US
dc.contributor.authorPodniece, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:43Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21585en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16394
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek apskatītas tradicionālās un konceptuālās metaforas. Darba mērķis ir atrast un izpētīt līdzības un atšķirības, kas pastāv franču un latviešu žurnāla " Cosmopolitan" reklāmu tekstos, kā arī izpētīt un aprakstīt iemeslus šīm līdzībām un atšķirībām. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas dažādas metaforas definīcijas, metaforas attīstība, struktūra, tās funkcijas un klasifikācijas. Prakstiskajā daļā tiek veikts salīdzinošs pētījums par metaforām reklāmās franču un latviešu valodās, kas atklāj kā atšķiras latviešu un franču kultūra, domāšana veids, kādas iezīmes ir metaforu lietojumam reklāmās katrā no šīm valodām.en_US
dc.description.abstractBachelor paper discusses traditional and conceptual metaphors. The goal is to find and explore the similarities and differences that exist in French and Latvian journal "Cosmopolitan" advertising texts, as well as to explore and describe the reasons for these similarities and differences. Bachelor's work consists of two parts: theoretical and practical. The theoritical part discusses various definitions of metaphor, it's evolution, structure, functions and classifications. In practical part a comparative analysis of metaphors in French and Latvian magazines "Csomopolitan" is made. This analysis shows what is the difference between Latvian and French culture, the way of thinking, what features of use of metaphor in advertising are in each of these languages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleMetaforas franču un latviešu žurnāla „Cosmopolitan” reklāmas tekstosen_US
dc.title.alternativeMetaphors in Advertisements of French and Latvian Magazine "Cosmopolitan"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record