Formālā svešvalodas apguve salīdzinājumā ar neformālo svešvalodas apguves veidu
Author
Jansone, Ella
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs pēta svešvalodas apguvi klasē un metodes, kuras izmantotas tās apgūšanai, ārpus tās. Pētnieciskā darba mērķis ir salīdzināt paņēmienus, kuri tiek izmantoti valodas apguvei formālā vidē, un veidus, kā apgūt valodu neformālā vidē. Darbā tiek analizēti šo valodas apguves veidu pozitīvie un negatīvie aspekti. Šī pētnieciskā darba rezultāti parāda, ka tikai mācības, kas atbilst studējošā vajadzībām var izraisīt strauju un veiksmīgu valodas apgūšanu. Pieejamās literatūras analīze nodrošina valodas apguvēju raksturojuma, valodu apguves veidu un neformālo valodas mācību līdzekļu īpašību teorētisko pamatojumu.
Atslēgas vārdi: mācīšanās, skolotājs, skolēns, mācības klasē, sociālie mēdiji, publiskie mēdiji. Bachelor paper examines the foreign language learning in the classroom and language acquisition, outside the class. The research aims to compare the techniques that are used in formal language learning, and the ways how to learn the language in an informal way. The work analyzes the positive and negative aspects of these language learning ways. Results of the research show that only studies that meet the needs of the learner can lead to rapid and successful language acquisition. The analysis of the available literature provides theoretical background of the characteristics of language learners, the ways for language learning and the features of informal resources.
Keywords: language learning, teacher, learner, classroom instruction, social media, public media.