„Honda” korporācijas konkurētspēja Japānas un pasaules auto industrijas tirgū
Author
Rubina, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Haijima, Agnese
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „„Honda” korporācijas konkurētspēja Japānas un pasaules auto industrijas tirgū” ir veltīts „Honda” korporācijas izpētei, balstoties uz vairākiem faktoriem, kuri ietekmējuši tās panākumus Japānas un pasaules auto industrijā.
To skaitā ir korporācijas vēsture un pieredze moto industrijā, kas sekmējusi korporācijas stratēģijas izveidi, tehnoloģiju attīstīšana, kuru veic speciāla korporācijas filiāle, un to pielietošana auto būvniecībā, tai skaitā arī hibrīdauto un sacīkšu auto ražošana, uzņēmuma vadīšanas īpatnības, kuras ieviesis korporācijas dibinātājs SĶičirĶ Honda, un kopējā darba atmosfēra tajā.
Visu šo faktoru ietekme atspoguļojas zīmola atpazīstamībā pasaulē un statistikas datos, kas iegūti no dažādiem pētījumiem vairākās pasaules valstīs, to skaitā Japāna, ASV, un dažas Eiropas valstīs – Lielbritānija, Vācija, u.c. Bachelor’s paper „The Competitiveness of Honda Corporation in Automotive Industry of Japan and the World” is devoted to study of „Honda Motor Co.”, built upon several factors that have influenced corporation’s success in automotive industry of Japan and the world, including the history and experience in moto industry, that has affeced the creation of corporation’s strategy, developing of technolgy which is being managed by special subsidiary and also its utilization in automobile production. It is very important in producing racing and hybridcars. And another factor is overall corporation’s atmosphere and specific character of its managment that is being established by its founder Soichiro Honda.
The effect of all these factors is reflected in its brands popularity in the world and statistical data which come from different researches in many countries including Japan, the USA and such European countries like Great Britain and Germany.