Show simple item record

dc.contributor.advisorHaijima, Agneseen_US
dc.contributor.authorRubina, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:48Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:48Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27921en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16435
dc.description.abstractBakalaura darbs „„Honda” korporācijas konkurētspēja Japānas un pasaules auto industrijas tirgū” ir veltīts „Honda” korporācijas izpētei, balstoties uz vairākiem faktoriem, kuri ietekmējuši tās panākumus Japānas un pasaules auto industrijā. To skaitā ir korporācijas vēsture un pieredze moto industrijā, kas sekmējusi korporācijas stratēģijas izveidi, tehnoloģiju attīstīšana, kuru veic speciāla korporācijas filiāle, un to pielietošana auto būvniecībā, tai skaitā arī hibrīdauto un sacīkšu auto ražošana, uzņēmuma vadīšanas īpatnības, kuras ieviesis korporācijas dibinātājs SĶičirĶ Honda, un kopējā darba atmosfēra tajā. Visu šo faktoru ietekme atspoguļojas zīmola atpazīstamībā pasaulē un statistikas datos, kas iegūti no dažādiem pētījumiem vairākās pasaules valstīs, to skaitā Japāna, ASV, un dažas Eiropas valstīs – Lielbritānija, Vācija, u.c.en_US
dc.description.abstractBachelor’s paper „The Competitiveness of Honda Corporation in Automotive Industry of Japan and the World” is devoted to study of „Honda Motor Co.”, built upon several factors that have influenced corporation’s success in automotive industry of Japan and the world, including the history and experience in moto industry, that has affeced the creation of corporation’s strategy, developing of technolgy which is being managed by special subsidiary and also its utilization in automobile production. It is very important in producing racing and hybridcars. And another factor is overall corporation’s atmosphere and specific character of its managment that is being established by its founder Soichiro Honda. The effect of all these factors is reflected in its brands popularity in the world and statistical data which come from different researches in many countries including Japan, the USA and such European countries like Great Britain and Germany.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĀzijas studijasen_US
dc.title„Honda” korporācijas konkurētspēja Japānas un pasaules auto industrijas tirgūen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of Honda Corporation in Automotive Industry of Japan and the Worlden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record