Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorŠildere, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:50Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:50Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30847en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16455
dc.description.abstractLai sasniegtu labus studiju rezultātus, studentiem ir nepieciešamas vairākas svarīgas lasīšanas iemaņas: ātra vārdu atpazīšana, vārdu krājuma pilnveidošana, teksta struktūras pārzināšana un stratēģiskās lasīšanas prasmes. Tāpēc šajā bakalaura darbā ir pētīta studentu lasītprasmes pilnveidošana akadēmiskajā angļu valodā. Darba mērķis ir analizēt individuālās mācīšanās stratēģijas un efektīvas lasīšanas iemaņu nozīmi. Pētījuma veikšanai ir izmantota teorija, kā arī analizētas akadēmiskās angļu valodas pasniedzēju un studentu aizpildītās aptaujas anketas. Iegūtie rezultāti pierāda, ka vairākums studentu neizmanto lasīšanas stratēģijas un nav informēti par to esamību. Bakalaura darbā tiek secināts, ka augstākās izglītības iestādēs jāvelta vairāk laika lasīšanas stratēģiju mācīšanai un apgūšanai.en_US
dc.description.abstractIn order to succeed in the learning process, the learners need to have important reading abilities: rapid word recognition, vocabulary development, text-structure awareness, and strategic reading. Therefore, the present Bachelor Paper explores the issue of developing learners’ reading skills in English for Academic Purposes. The purpose of this research was to investigate the role of individual learning strategies as well as the effective reading skills. The present research has been conducted on the basis of analytical and selective study of the available theory and the analysis of the questionnaires for EAP teachers and students. The obtained results proved that most students neither apply any specific reading strategies nor are aware of them. It could be concluded that it is necessary to spend a lot of time on teaching and learning reading strategies in the higher educational establishments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleStudentu lasītprasmes pilnveide akadēmiskajā angļu valodāen_US
dc.title.alternativeDeveloping Learners’ Reading Skills in English for Academic Purposesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record