Pareizrakstība valodas stundās: problēmas un perspektīvas
Autor
Bulaņenko, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Šavlovska, Dina
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir „Pareizrakstība valodas stundās: problēmas un perspektīvas”.
Darbs iekļauj pārskatu par pareizrakstības kompetenci un iespējam, kurus piedāvā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas pareizrakstības apgūšanai.
Pētījums var būt noderīgs esošajiem un nākotnes franču valodas pasniedzējiem, kuri grib padziļināt pareizrakstības apgūšanu saviem mācekļiem.
Atslēgvārdi: pareizrakstība, franču valoda, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, mācīblīdzekļi The theme of the present paper is “Spelling in Language Classes: problems and perspectives”.
The work includes an overview about spelling competence and possibilities, which are offered by information and communication technologies for teaching and studying the orthography.
The present research can be of interest to present and future teachers of French language who want to extend the studies of the orthography to their pupils.
Keywords: orthography, French, technologies of information and communication, methodology