Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorDzene, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:51Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33516en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16465
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts krāsu izpētei, kosmētisko līdzekļu apzīmējumos reklāmā. Mērķis ir apzināt krāsu modeļu nosaukumus, izmantojot asociatīvās patērētāju domas. Autors par matetiāliem izmantoja katalogi ar dekoratīvo kosmētiku, kā arī tika apkopotas anketas, ar respondentu asociācijām. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā ir apskatīti visi jautājumi, kas saistīti ar tēmu: vēsture, jaunākās pētniecības un atklājumi. Praktiskajā darba daļā materiāls tiek apkopots un analizēts, izmantojot asociatīvo domāšanu patērētāju vidū, kas arī atklāja tipisko krāsu apzīmējumu paraugu kosmētisko līdzekļu reklāmā. Darbā tiek ilustrēti piemēri no kosmētiskajiem katalogiem, kā arī pielikumā tiek attēloti makslīgās kosmētikas nosaukumi. Autors rekomendē bakalaura darbu valodniekiem, kuri ir ieinteresēti līdzīgajos jautājumos, kā arī tie kuri vēlās uzzināt mazliet vairāk par krāsām un to mērķiem reklāmā.en_US
dc.description.abstractThe paper is devoted to the study of color nomination in advertisements of cosmetic products. The goal of the paper is to indentify models of titles, which contains color, thought customers’ associations. Catalogues with a decorative cosmetics, survey and associations are the materials of the Bachelor paper. The paper consists from two parts. The first part is theoretical. Its studies all necessary topics related to the theme of the paper: history, the latest researches and discoveries. The second part is empirical. In the empirical part, in order to indentify typical models of color nomination in advertisements of cosmetics, theoretical material was summarized and analyzed thought customers’ associations. Besides, the paper illustrates examples from catalogues of cosmetics. Also, paper includes appendices with names of decorative cosmetics. The research is recommended to philologists, who study similar issues, as well as to all, who want to learn more about title of advertisements and its purposes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKrāsu apzīmējumu asociatīvais potenciāls kosmētisko līdzekļu reklāmā.en_US
dc.title.alternativeAssociative Potential of the Colour Nomination in Advertisements of Cosmetic Products.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record