Show simple item record

dc.contributor.advisorBicjutko, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorDambrausks, Maksimsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:53Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:53Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36476en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16481
dc.description.abstractŅemot vērā acīmredzamu reklāmas nozīmi mūsdienu kultūrā, šajā darbā tiek aplūkots, kā reklāmas izmanto dažādas radošas pārliecināšanas metodes, lai iespaidotu un veicinātu produktu patērēšanas pieaugumu. Analīze fokusējas uz izprašanu, kā radoša lingvistika tiek pielietota pārliecināšanai. Darbs ir sadalīts 3 nodaļās: pirmā nodaļa izmeklē pārliecināšanas ekonomisko kontekstu reklāmās un pārskata semiotikas teoriju priekšstatus attiecība pret reklamēšanu. Otrā nodaļā, teorētiskās un empīriskās literatūras pārskats atbilstoši tematam, sniedz visaptverošus norādījumus 7 reklāmu analīzei. Trešā nodaļa ir empīrisks pētījums, kurš pierāda, ka radoša pieeja, to pareizi pielietojot, ir viens no visnozīmīgākajiem komponentiem, kurš var būtiski palielināt pārliecināšanas vēstījuma ietekmi. Atslēgvārdi: pārliecināšana, zīme, konotācija, radoša pieeja, reklāmas paņēmieni.en_US
dc.description.abstractGiven the obvious importance of advertising in contemporary culture, this paper deals with the analysis of how advertisements employ various creative techniques of persuasion to exert influence and generate increased consumption of products. The discussion is focused on understanding how linguistic creativity can be used to achieve persuasion. The paper is divided into 3 chapters: Chapter 1 examines the economic context of persuasion in advertisements and addresses the notion of semiotic theories in relation to advertising. Chapter 2, a review of theoretical and empirical literature related to the topic, provides a comprehensive framework for analysis of 7 advertisements. Chapter 3 is empirical research that demonstrates that creativity, when applied pragmatically, is one of the most important components that can significantly increase the impact of persuasive messages. Key words: persuasion, sign, connotation, creative approach, advertising techniques.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titlePārliecinošas valodas radoša izmantošana reklāmāen_US
dc.title.alternativeThe Creative Use of Persuasive Language in Advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record