Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorStepka, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:54Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:54Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37605en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16488
dc.description.abstractBakalaura darbs „Datorizētās mācīšanās metaforas” apkopo konceptuālos metaforas, kas tiek lietotas, lai aprakstītu mācīšanos interneta vidē. Ir svarīgi zināt,kā cilvēki uztver mācīšanās procesu, jo tas nosaka kādā veidā viņi izvēlas mācīties. Darba mērķis ir atrast visbiežāk lietotās datorizētās mācīšanās metaforas. Pētījumā tiek pielietota G. Stīna metode,kas analizē metaforas kontekstā (Steen, 1999). Rezultātā tika atrasti astoņi sākotnējās pieredzes lauki: ēka, augs, karš, logs, asimilācija,iegaumēšana, ceļojums un pārmaiņas. Tika secināts, ka datorizētā mācīšanās tiek uztverta, kā sastāvoša no vairākām daļām un kā spējīga iepazīstināt,piemēram, ar jaunu kultūru;mācīšanās ir balstīta uz pieredzi. Atslēgas vārdi: konceptuāla metafora, analīze kontekstā, sākotnējās pieredzes lauks, rezultējošās pieredzes lauks, līdzība, mācīšanās veids.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper Metaphors for On-line Learning collects and analyses conceptual metaphors for on-line learning. It is important to see how people define the learning process, because it determines the way in which they learn. The purpose of the research is to find the most frequently used metaphors for on-line learning. The method of Steen (1999) that analyses metaphors in context was used in the research. Eight source domains were found: a building, a plant, a war, a window, assimilation, memorization, a journey and a change. It was concluded that on-line learning is perceived as consisting of several parts, as capable of introducing, for example, to a new culture; and as based on experience. Key words: a conceptual metaphor, analysis in context, a source domain, a target domain, affinity, learning style.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleDatorizētās mācīšanās metaforasen_US
dc.title.alternativeMetaphors for On–line Learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record