Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorSkopa, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:56Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38979en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16500
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs sniedz teorētisku un empīrisku pētījumu, par neverbālo komunikāciju sanāksmēs un biznesa sarunās dažādās kultūrās. Šis darbs pēta starpkultūru salīdzinājumu neverbālaja komunikācijā biznesa kontekstā. Pētījums pierāda, ka neverbālo līdzekļu lietošana sanāksmēs un biznesa sarunās var palīdzēt izveidot veiksmīgus biznesa kontaktus un tos saglabāt. Šī pētījuma mērķis ir analizēt neverbālās komunikācijas lomu biznesa sanāksmēs un sarunās dažādās kultūrās. Bakalaura darba pētniecības metodes ietver analīzi par teorētisko daļu un gadījuma izpēti. Šī pētījuma rezultāts liecina,pamatoties uz aptaujām, ka neverbālās komunikācijas pārzināšana sanāksmēs un sarunās dažādās kultūrās palīdz nodibinat kontaktus un tos turpināt lai iegūtu rezultātus un gūtu panākumus biznesa jomā. Atslēgas vārdi: neverbālā komunikācija, žesti, skata kontakts, laika uztvere, rokasspiediens, starpkultūru saskarsmeen_US
dc.description.abstractThis BA thesis presents a theoretical and empirical study of using nonverbal communication at meetings and negotiations across cultures. This study investigates the comparison of cross-cultural differences in nonverbal communication in the business context. The study shows how the usage of nonverbal means in meetings and negotiations may help establish and maintain successful business contacts. The purpose of this study is to analyze the role of nonverbal communication in business meetings and negotiations across cultures. The research methods of BA thesis include a theoretical sources and a case study. The research tool applied is a questionnaire. The results of this study show that the awareness of norms of nonverbal communication at meetings across cultures can help a person to reach desired results and succeed in the field of business. Key words: nonverbal communication, gestures, eye contact, concept of time, handshake, cross-cultural communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleNeverbālās komunikācijas starpkultūru aspekta salīdzināšana biznesa vidēen_US
dc.title.alternativeCross-Cultural Comparison of Nonverbal Communication in the Business Contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record