Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorTrūba, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:02Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44069en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16545
dc.description.abstractSkolotāja saziņas kompetence klasē, jo īpaši skolotāja spēja izvaicāt skolēnus, lielā mērā nosaka to cik kvalitatīvi klasē noris komunikācija. Maģistra darba mērķis bija izpētīt kā varētu sagatavot jauno skolotāju apzināties jautāšanas stratēģiju nozīmi sekmīgas saziņas veicināšanai klasē. Situācijas izpētes metodoloģija ietvēra jauno skolotāju anketēšanu, kā arī audio ierakstu un novērojumu veikšanu. Pētījuma sākumā rezultāti parādīja, ka jaunie skolotāji lielākoties stundās izmantoja tās jautāšanas stratēģijas, kas liedza skolēniem saziņas iespējas. Empīriskā pētījuma rezultātā tika secināts, ka ar regulāru un kritisku pašrefleksiju var veicināt jauno skolotāju izpratni par dažādu jautāšanas stratēģiju lietojuma nozīmi stundās. Atslēgvārdi: mutvārdu saziņa, skolotāja saziņas kompetence klasē, jautājumu uzdošanas stratēģijas, skolotāja metavalodaen_US
dc.description.abstractThe quality of classroom interaction largely concerns with the teachers’ classroom interactional competence, especially, their ability to question students, and this is what novice teachers need to improve. The aim of the Master Thesis was to investigate how novice teachers’ awareness of the questioning techniques promoting classroom interaction can be facilitated. The case study comprised the analysis of the questionnaire administered to novice teachers, audio recordings and the observation of three novice teachers’ lessons. The results at the beginning of the research revealed that the novice teachers mainly applied those questioning techniques which did not offer the students enough interaction. As a result of the empirical study, it has been concluded that teachers’ awareness of the role of various questioning techniques can be facilitated through regular and critical reflective practice. Key words: spoken interaction, teachers’ classroom interactional competence, questioning techniques, teachers’ meta-languageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleJautājumu uzdošanas stratēģijas kā būtiski jauno angļu valodas kā svešvalodas skolotāju saziņas kompetences klasē elementien_US
dc.title.alternativeQuestioning Techniques as Essential Elements of Novice EFL Teachers’ Classroom Interactional Competenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record