Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorŠmite, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:31Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:31Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12532en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16632
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – mārketinga virziens zīmola komunikācijā: a/s „Laima” Šokolādes istabas piemērs auditorijas uztveres aspektā. Strādājot ilgtermiņā, uzņēmumam ir jārada aizvien jaunas metodes, kā pievērst un noturēt patērētāju uzmanību, tāpēc izvēlējos analizēt netradicionālu un interesantu mārketinga pieeju, veidotu no uzņēmuma iekšējiem resursiem. Latvijas uzņēmums a/s „Laima” izveidojusi interesantu un uzmanību piesaistošu mārketinga virzienu, kam būtībā ir universāls raksturs, jo tas paredzēts jebkurā vecumā jebkuras profesijas pārstāvjiem ar vienīgo priekšnoteikumu, ka iet pie sirds šokolāde. Baltijas valstīs tam nav līdzīgu, un a/s „Laima” ar savu vēsturi un tradīcijām ir pietiekami aizraujošs un izziņas vērts uzņēmums, ar kuru iepazīstoties Šokolādes istabā, tiek ne tikai radīta izpratne par ražošanas procesiem, bet arī veicināta zīmola atpazīstamība un nostiprināšanās patērētāju apziņā. Izvirzītā hipotēze – a/s „Laima” Šokolādes istaba tiek izmantots kā inovatīvs un veiksmīgs mārketinga instruments zīmola komunikācijā. Lai to pārbaudītu, tika pielietotas sekojošas metodes – teorijas izpēte par mārketingu, zīmola komunikāciju un patērētāju izvēles raksturojumu. Pētnieciskajā daļā aprakstīta izvēlēto pētniecības metožu metodoloģija, kā arī apkopoti un izanalizēti veiktās intervijas, anketēšanas un fokusgrupas intervijas iegūtie rezultāti. Tālāk aprakstīta uzņēmuma darbība mārketinga un komunikācijas aspektā, analizēta muzeja nozīme un darbības virziens kā mārketinga instruments uzņēmuma zīmola nostiprināšanā. Atslēgas vārdi: „Laima”, Šokolādes istaba, zīmols, vērtība, patērētāji.en_US
dc.description.abstractThe title of this work is „Marketing direction in brand communication: the Chocolate room of a/s “Laima” in perception of target audience”. The enterprise must develop new and different approaches to draw and keep the attention of consumers working in long-term. That is the reason why I chose to analyze such an untraditional and interesting marketing direction taken by internal resources. Enterprise of Latvia a/s “Laima” has created a captivating marketing direction with universal character because it has set for everyone who loves chocolate. There are no similar projects in Baltic States and the history and traditions of a/s “Laima” are enough exciting enough to get to know them. The Chocolate room deals with not only comprehension creating, but also with identification and promoting of brand in cognition of consumers. The posed hypothesis of this work – the Chocolate room of a/s “Laima” is being used as an innovative and successful tool of marketing in brand communication. In this work I have used several methods to test it. In the theoretical part I have described the theory of marketing, brand communication and the involvement of attitude in accepting decisions. In the practical part I acquired data research and analysis by interviewing an employer of the enterprise. I also used a questionnaire method and focus group interview to analyze opinions and attitudes of target audience. Key words: „Laima”, Chocolate room, brand, value, consumers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga virziens zīmola komunikācijā: a/s "Laima" Šokolādes istabas piemērs auditorijas uztveres aspektāen_US
dc.title.alternativeMarketing direction in brand communication: the Chocolate room of a/s "Laima" in perception of target audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record