Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŠķelta, Initaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:35Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:35Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16169en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16650
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Kultūras mārketinga komunikācija Latgales mākslas un amatniecības centrā: ietekmes un vajadzības lokālajās auditorijās”, darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt Latgales mākslas un amatniecības centra lokālo auditoriju ietekmes un vajadzības, un sniegt rekomendācijas lokālās auditorijas efektīvai piesaistīšanai. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās, pētnieciskās, metodoloģiskās un analītiskās daļas. Teorētiskajā daļā aplūkots kultūras mārketinga jēdziens, tā loma kultūras organizācijās, vēsturiskā attīstība un pielietošanas iespējas kultūras un mākslas organizācijās. Aplūkota arī kultūras mārketinga komunikācija un tās instrumenti, galvenokārt reklāma un sabiedriskās attiecības. Balstoties uz teorētiskajā daļā iegūto informāciju, aprakstīts pētāmais objekts – Latgales mākslas un amatniecības centrs kā kultūras organizācija, tā realizētie mārketinga pasākumi un komunikācija. Metodoloģiskajā daļā sagatavots mārketinga pētījuma projekta dizains, kurš ietver kvalitatīvo pētniecības metodi – divas fokusa grupas diskusijas, no kurām vienā piedalījās Latgales mākslas un amatniecības centra vēlamā potenciālā mērķauditorija – Līvānu novada izglītības iestāžu skolēni un otrā – Līvānu novada iestāžu pedagogi, kā tieši un netieši kultūras produktu pircēji un patērētāji, kā arī skolēnu ietekmētāji un virzītāji. Pētījuma vispārīgas informācijas iegūšanai tika izmantota arī kvantitatīvā pētniecības metode – aptaujas anketa, kas tika izplatīta Līvānu novada iedzīvotājiem kā Latgales mākslas un amatniecības centra lokālajai auditorijai. Pētījuma ietvaros tika atklāts, ka daudzi līdzšinējie Latgales mākslas un amatniecības centra veiktie mārketinga pasākumi nav sasnieguši lokālo mērķauditoriju lielākoties neprecīzu komunikācijas veidu un kanālu izvēles rezultātā. Tā rezultātā analītiskajā daļā tika izvirzītas rekomendācijas Latgales mākslas un amatniecības centram lokālās auditorijas efektīvākai piesaistīšanai. Bakalaura darbs sastāv no 72 lapas pusēm un 9 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Kultūras mārketings, Mārketinga komunikācija, Lokālā auditorija, Latgales mākslas un amatniecības centrsen_US
dc.description.abstractThe title of the present Bachelor paper is „Communication of cultural marketing in the Latgale Arts and Crafts Centre: influences and needs of the local audience”. The goal of the present paper is to investigate and analyse the influences and needs of the local target audience of the Latgale Arts and Crafts Centre, as well as to provide suggestions for effective enrolment of local target audience. The present BA paper consists of theoretical, research, methodological and analytical part. The theoretical part discusses the notion of cultural marketing, its role in cultural organizations, its historic development and possibilities of its use in organizations of art and culture. The theoretical part also tackles communication of cultural marketing and its tools, mainly advertising and public relations. On the ground of the information obtained in the theoretical part the author of the present paper has described the organization under discussion – the Latgale Arts and Crafts Centre as an organization of culture, its marketing events and communications. Next, the methodological part discusses the preparation of the marketing research project, which includes qualitative research method – two focus group discussions, one of which was formed by the potential local target audience of the Latgale Arts and Crafts Centre – pupils from educational establishments in Livani region. The second focus group was formed by teachers from educational establishments in Livani region, as they are direct and indirect consumers of cultural products, as well as influence pupils and their choices. For obtaining general information the quantitative research method was used by spreading questionnaires among inhabitants of Livani region as the local audience of the Latgale Arts and Crafts Centre. During the research it was found out that many marketing events carried out up to now by the Latgale Arts and Crafts Centre have not reached the local target audience mainly due to wrong choice of communication types and channels. As a result in the analytical part of the present paper the author provides suggestions for the Latgale Arts and Crafts Centre for reaching its local target audience effectively. The present paper consists of 72 Pages and 9 appendices. Key words: Cultural marketing; Marketing communications; Local target audience; The Latgale Arts and Crafts Centre.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKultūras mārketinga komunikācija Latgales mākslas un amatniecības centrā: ietekmes un vajadzības lokālajās auditorijāsen_US
dc.title.alternativeCultural Marketing Communication of the Latgale Arts and Crafts Centre: Influence and Needs of the Local Target Audiencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record