• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Varoņa arhetipa izmantojuma efektivitāte reklāmās: Tele2 "supervaroņu" analīze

Thumbnail
Открыть
309-18544-Rostovska_Alina_ar07047.pdf (701.7Kb)
Автор
Rostovska, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baranovska, Līga
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Varoņa arhetipa izmantojuma efektivitāte reklāmās: Tele2 Supervaroņu kampaņas analīze” ir pētījums, kura mērķis ir noskaidrot, vai izvēlētais Varoņa arhetipa pielietojums Tele2 Supervaroņu reklāmas kampaņā bija efektīvs, izpētot un izanalizējot supervaroņu tēlus, kādus efektus tie ir atstājuši uz auditoriju un auditorijas attieksmi pret tiem. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par reklāmas jēdzienu, tās elementiem, K.Šenona un V.Vīvera komunikācijas modeli, auditorijas uztveri, K. G. Junga arhetipa jēdzienu, K. Pīrsones arhetipu klasifikāciju un arhetipu pielietojumu reklāmā. Darba pētnieciskajā daļā tiek aplūkota Supervaroņu kampaņa un tajā izmantotie tēli, kā arī ar fokusa grupas diskusijām un anketēšanu tiek iegūti dati un tie tiek izanalizēti. Darba gaitā tiek realizēti izvirzītie darba uzdevumi, kā arī sasniegts darba mērķis un secināts, ka mērķauditorija tikai daļēji saprata Supervaroņu kampaņas ziņojumu tēlu kontekstā, līdz ar to Varoņa arhetips neradīja maksimālu efektu uz mērķauditoriju. Atslēgvārdi: reklāmas tēls, arhetips, varoņa arhetips, Tele2, Supervaroņu kampaņa, Šenona un Vīvera komunikācijas modelis.
 
The Diploma paper “The effectiveness of the use of hero archetype in adverts: the analysis of superheroes of Tele2” is a research paper with the aim to ascertain if the usage of the archetype of heroes in Tele2 advertising campaign Superheroes was effective. This is done by researching the characters of the heroes and the attitude of the audience. In the theoretical part of this paper, the author covers the theory of the concept of advertising, the basic principles of the production of an advertisement, advertising as a communication process, the Shannon–Weaver model of communication, archetypes and its usage in advertising. In the research part of this paper, the author gives an insight into the advertising campaign Superheroes and analyses the opinions of the audience towards the characters of the Superheroes advertising campaign, by using focus group discussions and a target audience survey. The author has completed all the defined tasks and reached the aim of this Diploma paper, concluding that the archetype of heroes in Tele2 advertising campaign Superheroes was not effective because the message sent byTele2 has not been fully interpreted by its target audience. Key words: advertising, Shannon–Weaver model of communication, archetypes in advertising, the archetype of heroes, Superheroes, Tele2.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16661
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV