Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorUgaine, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:37Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18697en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16662
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas uzņēmēju – politiķu Aināra Šlesera, Aivara Lemberga un Andra Šķēles politiskās un biznesa darbības rāmējumi laikrakstā „Diena” un žurnālā „Ir” (2009 – 2011)” mērķis ir noskaidrot kādi ir dominējošie A. Šlesera, A. Lemberga un A. Šķēles politiskās un biznesa darbības rāmējumi laikrakstā „Diena” pirms un pēc īpašnieku maiņām, kā arī salīdzināt šos rāmējumus ar žurnālā „Ir” identificētajiem politiķu – uzņēmēju rāmējumiem. Pētnieciskais jautājums: vai politiķi – uzņēmēji A. Lembergs, A. Šķēle un A. Šlesers tiek atšķirīgi rāmēti pirms un pēc “Dienas” īpašnieku maiņām? Darbs sastāv no trīs daļām. Teorētiskajā daļā apskatītas rāmējumu un politiskās komunikācijas teorijas. Darba pētniecības metodes ir kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, rāmējumu analīze un daļēji strukturētās intervijas. Empīriskajā daļā analizētas laikraksta „Diena” un žurnāla „Ir” publikācijas laika posmā no 2009. gada marta līdz 2011. gada martam, kurās pieminēts A. Šķēle, A. Lembergs un A. Šlesers. Pētījumā noskaidrots, ka politiķu – uzņēmēju politiskā un biznesa darbība Bonjēru un Roulendu periodos tiek rāmēta līdzīgā veidā, tomēr konstatētas atšķirības Viestura Koziola periodā. Atslēgas vārdi: laikraksts „Diena”, īpašnieku maiņa, rāmējumi, Andris Šķēle, Aivars Lembergs, Ainārs Šlesersen_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper entitled „Latvian businessmen – politicians Ainars Slesers, Andris Skele, Aivars Lembergs and their political and business activity framing in national newspaper „Diena“ and magazine „Ir“ (2009 – 2011)” is to define the predominant frames of A. Skele, A. Lembergs and A. Slesers political and business activity in national newspaper „Diena“ before and after the change of ownership and to compare them with the identified ones in magazine „Ir“. The research question: whether the frames differ before and after the newspaper`s „Diena” ownership change? The work consists of three parts. In the theoretical part the main aspects of framing and political communication theories have been examined. Chosen research methods are qualitative/quantitative content analysis, framing research and semi-structured interviews. In the empirical part the author analyses the articles in national newspaper “Diena” and magazine “Ir” during the period mentioned above about A. Skele, A. Lembergs and A. Slesers. Research has proven that A. Skele, A. Lembergs and A. Slesers business and political activities have been framed similarly in the Bonnier and Rowland periods, but some differences in Viesturs Koziols period have been found. Key terms: newspaper „Diena”, ownership change, framing, Andris Skele, Aivars Lembergs, Ainars Slesersen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas uzņēmēju – politiķu Aināra Šlesera, Aivara Lemberga un Andra Šķēles politiskās un biznesa darbības rāmējumi laikrakstā „Diena” un žurnālā „Ir” (2009 - 2011)en_US
dc.title.alternativeLatvian businessmen-politicians Ainars Slesers, Andris Skele, Aivars Lembergs and their political and business activity framing in national newspaper "Diena" and magazine "Ir" (2009 - 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record