Komerctelevīzijas un sabiedriskās televīzijas svētdienas analītisko raidījumu satura analīze un salīdzinājums. TV3 „Nekā personīga”, LNT „Top 10” un LTV „De Facto” (2011. gada februāris - marts)
Author
Kazāka, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Petrenko, Dmitrijs
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Komerctelevīzijas un sabiedriskās televīzijas svētdienas analītisko raidījumu satura analīze un salīdzinājums. TV3 „Nekā personīga”, LNT „Top 10” un LTV „De Facto” (2011.gada februāris – marts)” mērķis ir izpētīt, trīs līdzīga satura analītiskos raidījumus, kuri tiek pārraidīti atšķirīgās televīzijās. Analizējot raidījumu saturu, autore noskaidro atšķirīgās nianses raidījumos, kas nosaka to izvietojumu reitingos.
Darbu veido trīs daļas, teorētiskā, metodoloģiskā un analītiskā. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts sabiedriskās un komerctelevīzijas raksturojums, analītisko raidījumu specifika, kā arī ziņu veidošanās principi un to vērtība. Analītiskajā daļā tiek veikta raidījumu satura kvalitatīva analīze, kā arī dziļās intervijas ar raidījuma veidotājiem The aim of the bachelor thesis "The commercial and public television analytical Sunday broadcast content analysis and comparison. TV3 "Nekā Personīga" LNT "Top 10" and LTV "De Facto" (2011, February-March)" is to explore commercial television Sunday analytical broadcasts and similar public television programs. Analyzing the content of broadcasts, the author clarifies the different shades of programs that determine its location in the television ratings.
Paper consists of three parts, theoretical, methodological and analytical. Theoretical part includes theory about public and commercial television, description of analytical broadcast and theory about news and news value. Analytical part is carried out a qualitative analysis of broadcast content, as well as in-depth interviews with program makers.