• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāju interpretācija par skolotāju lomām

Thumbnail
Открыть
309-21720-Rinkevica_Ilze_ir08249.pdf (957.2Kb)
Автор
Rinkeviča, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zepa, Brigita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kādas skolotāja lomas atklāj pašu skolotāju interpretācija par tām, un kā šīs lomas atklājas kritiskās izglītības perspektīvas laukā. Pētījuma teorētisko ietvaru veido „lomas” un „interpretācijas” jēdzienu skaidrojums un kritiskās izglītības teorētiskās pamatnostādnes. Darbā izmantotā datu ieguves metode ir izglītības politikas dokumentu analīze un daļēji strukturētās intervijas ar sākumskolu skolotājiem, analīzē tiek izmantota kritiskā diskursa analīzes pieeja. Pētījumā tiek secināts, ka skolotāju lomas veido noteiktas skolotāja ikdienas darba prakse, kas vienlaikus var atbilst, gan neatbilst kritiskās izglītības pamatnostādnēm. Atslēgvārdi: sociālās lomas, interpretācija, kritiskā izglītība, kritiskā diskursa analīze.
 
The purpose of the master's thesis is to find out what teachers' roles can be discovered by the interpretation provided by the teachers themselves and how these roles are unveiled in the field of critical education perspective. The theoretical framework of the research is provided by defining the concept of role and interpretation, as well as by the theoretical guidelines of critical education. Thesis data were gathered by means of analysing policy documents and by conducting semi - structured interviews with elementary school teachers, while analysis involved the approach of critical discourse analysis. The research concludes that the teacher roles are shaped by the specific routine of teacher daily practice that may simultaneously be in agreement and disagreement with the guidelines of critical education. Keywords: social roles, interpretation, critical education, critical discourse analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16682
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV