Show simple item record

dc.contributor.advisorZandfelde, Daceen_US
dc.contributor.authorZariņa, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:40Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21957en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16684
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga iespējas sociālajos medijos Latvijā”. Šajā darbā autore sniedz informāciju par to, kā mārketinga aktivitātes sociālajos medijos veidot pareizi un kā tās pilnveidot. Bakalaura darba mērķis: izpētīt Latvijas uzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga iespējas sociālajos medijos. Lai šo mērķi sasniegtu, izvirzīti vairāki darba uzdevumi, kas īstenoti katrā no darba nodaļām: 1.Iegūt teorētisko bāzi par mārketinga un sociālo mediju attīstību un tendencēm; 2.Izanalizēt sociālo mediju lietotāju paradumus un uzņēmuma SIA „BM Auto” darbību sociālajos medijos; 3.Izstrādāt viena no uzņēmuma SIA „BM Auto” pārstāvētā „MINI” zīmola mārketinga pilnveidošanas plānu komunikācijai sociālajos medijos. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām: Pirmajā nodaļā autore iegūst teorētisko bāzi par mārketinga attīstību un tendencēm, kā arī sociālo mediju attīstību un vidi Latvijā. Otrajā nodaļā autore apraksta darbā izmantoto metodoloģiju. Trešajā nodaļā, lai veiksmīgi izstrādātu SIA „BM Auto” Latvijā pārstāvētā „MINI” zīmola mārketinga pilnveidošanas plānu komunikācijai sociālajos medijos, tiek analizētas SIA „BM Auto” mārketinga aktivitātes sociālajos medijos 2011.gadā, tiek analizēti sociālo mediju lietotāju paradumi un intervēta uzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga direktore Diāna Gaidaša. Nobeigumā apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi situācijas uzlabošanai. Darbā pielietotās pētniecības metodes: Bakalaura darbā izmantota kvalitatīvā pētniecības metode - daļēji strukturētā intervija, kā arī kvantitatīvā pētniecības metode - anketēšana. Autore izmanto abas minētās pētniecības metodes, lai secinājumi darba nobeigumā būtu precīzāki un daudzpusīgāki.en_US
dc.description.abstractThe topic of this Paper is „“BM Auto” marketing opportunities in social media in Latvia”. The author of this paper gives information on how to properly build marketing activities in social media and how to improve them. The aim of this Paper: to analyze company’s “BM Auto” Ltd. marketing choices in the social media. To achieve this goal, a series of work tasks are proposed, and achieved in every chapter of this Paper: 1.To gain theoretical basis about marketing and the social media development and tendencies; 2.To analyze social media user habits, as well as company’s “BM Auto” Ltd. activities in the social media; 3.To work out marketing development plan for communication in the social media, for brand “MINI”, represented by company “BM Auto” Ltd. Bachelor thesis consists of three chapters: In the first chapter, author works out theoretical basis about marketing development tendencies, as well as development of the social media in Latvia. In the second chapter author describes used methodology. In the third chapter, to successfully work out a marketing development plan for communication in the social media for brand “MINI”, represented by company “BM Auto” Ltd., author has looked at company’s “BM Auto” Ltd. marketing activities in the social media in the year 2011, as well the author has looked at the social media user habits. Also, company’s “BM Auto” Ltd. marketing director Diāna Gaidaša was interviewed, for more precise information. In the last chapter, author summarizes conclusions and offers proposals to improve the situation. The research methods used in this Paper are: qualitative research method – semi-structured interview, and quantitative research method – survey. Author uses both research methods in order for the conclusions to be more precise and extensive.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „BM Auto” mārketinga iespējas sociālajos medijos Latvijāen_US
dc.title.alternative"BM Auto" marketing opportunities in social media in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record