Sociālo mediju loma bezpeļņas organizācijas komunikācijā: "Latvijas Skautu un gaidu centrālās organizācijas" gadījuma analīze
Author
Jerofejeva-Āboliņa, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ar nosaukumu: "Sociālo mediju loma bezpeļņas organizācijas komunikācijā: "Latvijas Skautu un gaidu centrālās organizācijas” gadījuma analīze” tika izstrādāts ar mērķi izanalizēt organizācijas komunikāciju sociālajos medijos: Facebook.com, Twitter.com un Draugiem.lv, noteikt sociālo mediju lomu organizācijas komunikācijā, kā arī piedāvāt risinājumus organizācijas komunikācijas uzlabošanai.
Bakalaura darba ietvaros veiktais pētnieciskais darbs balstās uz teorētiskajām nostādnēm par mārketinga komunikāciju, bezpeļņas organizācijām un to mārketingu, kā arī sociālo mediju specifiku. Pētījuma veikšanai tika izvēlētas gadījuma studijas.
Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, bezpeļņas organizācijas, "Latvijas Skautu un gaidu centrālā organizācija”, sociālie mediji, gadījuma studijas The Bachelor Thesis entitled The role of social media in non-profit organization communication: the case of „The central organization of Latvian scouts and guides” was worked out with the goal to analyse the communication of the organisation in such social media as Facebook.com, Twitter.com and Draugiem.lv, to define the role of social media in the communication of the organisation, as well as to offer solutions for improving the communication of the organisation.
Research carried out within the framework of the Bachelor Thesis is based on theoretical guidelines regarding marketing communications, profitless organisations and their marketing, as well as peculiarities of social media. Case study was selected for the performance of research.
Keywords: marketing communications, profitless organisation, „The central organization of Latvian scouts and guides", social media, case studies