• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo mediju loma bezpeļņas organizācijas komunikācijā: "Latvijas Skautu un gaidu centrālās organizācijas" gadījuma analīze

Thumbnail
Открыть
309-22237-Jerofejeva_Jekaterina_jj09111.pdf (1.958Mb)
Автор
Jerofejeva-Āboliņa, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs ar nosaukumu: "Sociālo mediju loma bezpeļņas organizācijas komunikācijā: "Latvijas Skautu un gaidu centrālās organizācijas” gadījuma analīze” tika izstrādāts ar mērķi izanalizēt organizācijas komunikāciju sociālajos medijos: Facebook.com, Twitter.com un Draugiem.lv, noteikt sociālo mediju lomu organizācijas komunikācijā, kā arī piedāvāt risinājumus organizācijas komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darba ietvaros veiktais pētnieciskais darbs balstās uz teorētiskajām nostādnēm par mārketinga komunikāciju, bezpeļņas organizācijām un to mārketingu, kā arī sociālo mediju specifiku. Pētījuma veikšanai tika izvēlētas gadījuma studijas. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, bezpeļņas organizācijas, "Latvijas Skautu un gaidu centrālā organizācija”, sociālie mediji, gadījuma studijas
 
The Bachelor Thesis entitled The role of social media in non-profit organization communication: the case of „The central organization of Latvian scouts and guides” was worked out with the goal to analyse the communication of the organisation in such social media as Facebook.com, Twitter.com and Draugiem.lv, to define the role of social media in the communication of the organisation, as well as to offer solutions for improving the communication of the organisation. Research carried out within the framework of the Bachelor Thesis is based on theoretical guidelines regarding marketing communications, profitless organisations and their marketing, as well as peculiarities of social media. Case study was selected for the performance of research. Keywords: marketing communications, profitless organisation, „The central organization of Latvian scouts and guides", social media, case studies
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16688
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV