• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo tīklu izmantošana konkurences priekšrocību gūšanai: parfimērijas interneta veikalu reklāmas komunikācijas novērtējums

Thumbnail
Открыть
309-22290-Tizika_Evita_et09098.pdf (2.008Mb)
Автор
Tizika, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Sociālo tīklu izmantošana konkurences priekšrocību gūšanai: parfimērijas interneta veikalu reklāmas komunikācijas novērtējums” mērķis ir noteikt parfimērijas interneta veikalu konkurences priekšrocības, ko tie gūst no darbības sociālajos tīklos. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un analītiskās. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta Web 2.0 ēra, reklāmas internetā, sociālo mediju mārketings, internets Latvijā, tā auditorija, uzņēmumi kā interneta lietotāji, interneta reklāmu tirgus, sociālo tīklu fenomens un teorijas, kā arī sociālo tīklu Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com piedāvātās reklāmas iespējas. Lai veiktu pētījumu, izmantota aptauja, ekspertu intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Analītiskajā daļā tiek analizēta parfimērijas interneta veikalu (Veroni.lv, Cidonija.lv, Parfumexpress.lv, Ienacunnoperc.lv, Vienkarsi.lv) sociālajos tīklos Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com ievietoto reklāmu komunikācija.
 
The main goal of the bachelor thesis "Social networking as a competitive advantage: evaluation of online perfume shop advertisement communication" is to define online perfume shop advantages which they gain from using social networks. The structure of the paper is divided into 3 parts: theoretical, methodological and analytical. The theoretical part provides an insight on the topics Web 2.0 era, online advertising, social media marketing, internet usage in Latvia and the target audience, internet usage of business purposes, advertisement market on the internet, the social networking phenomenon and theories, as well as advertising opportunities on social networks Draugiem.lv, Twitter.com and Facebook.com. The research part consists of a survey, an expert interview and qualitative content analysis. The third part provides an analysis of the online perfume shop (Veroni.lv, Cidonija.lv, Parfumexpress.lv, Ienacunnoperc.lv, Vienkarsi.lv) advertising communication in social networks Draugiem.lv, Twitter.com and Facebook.com.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16690
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV