Show simple item record

dc.contributor.advisorCālīte, Daceen_US
dc.contributor.authorJurkāne, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:43Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other25079en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16705
dc.description.abstractKorporatīvā sociālā atbildība – jēdziens, kas Latvijas biznesa leksikonā pavisam nesen ieviesies vārds, tomēr ir prognozējama strauja šīs parādības attīstība. Pētījumā apskatīts jēdziens kā tāds un trīs Latvijas komercbanku korporatīvās sociālās atbildības programmu piemērs. Izpētīta pašu banku attieksme šajā jautājumā, kā tās pauž savu viedokli publiskās komunikācijas kanālā – savā interneta mājas lapā, kādas ir vispārējās tendences. Analizēts arī sabiedrības viedoklis – cik ļoti tā pievērš KSA tendencēm un aktivitātēm; kāds ir tās viedoklis, vai tas ietilpst uzņēmuma pienākumos; kā arī vai indivīds pats ir sociāli atbildīgs un ir gatavs maksāt par preci vairāk, tādējādi pauzdams atbalstu KSA programmai? Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība; pievienotā vērtība; banka; ieinteresētās puses.en_US
dc.description.abstractCorporate social responsibility – the term has emerged in Latvian business language just lately, but still the phenomenon itself has a great potential to be developed. In the research the concept has been viewed in general as well as the case of three Latvian banks as an example of CSR practice. The attitude of banks, the current trends and the way how they spread it in their official web pages have been analyzed. The public opinion has been analyzed as well – whether individuals pay attention to CSR activities; if they believe it is corporate duty to be social responsible; and whether they are also social responsible and ready to express it by buying goods which are produced by socially responsible companies. Key words: corporate social responsibility; added value; bank; stakeholders.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: Latvijas komercbanku piemērsen_US
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility: Case of Banks in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record