• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Humors "Zelta zivtiņa" 2006. ─ 2007. gada video reklāmās

Thumbnail
View/Open
309-26147-Kruzite_Agnija_Komu030064.pdf (1.394Mb)
Author
Krūzīte, Agnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Humors „Zelta zivtiņa” 2006.-2007. gada video reklāmās” ietvaros ir veikta zinātniskās literatūras analīze, apskatot gan humora izpausmes, gan humora veidošanās nosacījumus un mehānismu, gan analizēts humors kā komunikācijas sastāvdaļa. Tāpat arī analizēta humora reklāmu vēsturiskā attīstība, to teorētiskais pamatojums un humora pielietojums reklāmās. Pētot galvenās teorētisko atziņas humora pielietojumam „Zelta zivtiņa” 2006.-2007. gada video reklāmās, izmantotas trīs pētniecības metodes – anketēšana, kontentanalīze un intervija. Galvenie pētījuma rezultāti atspoguļo, ka „Zelta zivtiņa” video reklāmas ir humora reklāmas, tajās dominējošais ir humors, galvenokārt izmantotais humora tips ir pārsteigums un šīs reklāmas vairākumā gadījumu atbilst neatbilstoša risinājuma teorijai. Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Atslēgas vārdi: reklāma, humors, humora reklāma, humora teorijas, „Zelta Zivtiņa”.
 
Within the bachelor paper “Humor in video ads of "Zelta zivtiņa" 2006 ─ 2007” research of scientific literature was made, including: humor expressions, conditions and mechanisms of development of humor, and analysis of humor as part of communication. Also the historical evolution of humor, its theoretical cause and humors application in advertising was examined. Investigating the main theoretical cognitions in usage of humor in „Zelta zivtiņa” 2006.-2007 video advertisements three research methods: questionary, content-analysis and interview were used. The main results reflect that „Zelta zivtiņa” video ads are humor ads, the humor is dominant, in the most cases the surprise type and incongruity resolution theory was used. The paper consists of: introduction, tree parts, conclusions, bibliography and appendix. Key words: advertising, humor, humor advertising, humor theories, „Zelta Zivtiņa”
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16709
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV