Show simple item record

dc.contributor.advisorPencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorMorozovs, Artūrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:45Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:45Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28738en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16718
dc.description.abstractDarba tēma ir „Zīmola „United Colors of Benetton” korporatīvā sociālā atbildība drukātajās reklāmās 1992.-1997. gadā: iespējas līdzīgai komunikācijai ar studentiem šodien.” Šī pētnieciskā darba problēma skan šādi: studenti Latvijā labprāt izvēlētos zīmolus ar augstu korporatīvo sociālo atbildību, taču Latvijā studentiem pozicionētie zīmoli nav ar pietiekami augstu korporatīvo sociālo atbildību vai arī šī atbildība netiek pietiekami efektīvi komunicēta. Pētījuma mērķis ir noskaidrot korporatīvās sociālās atbildības aspektus un iespējas komunikācijai ar Latvijas studentiem šodien, par piemēru ņemot „United Colors of Benetton” praksi un viņu deviņdesmito gadu reklāmas. Darbā ir izmantotas kvalitatīvās pētījuma metodes – fokusa grupas diskusija un intervēšana, kā arī gadījuma studijas. Balstoties uz darba problēmu, pētījuma laikā ir pierādījies tas, ka uz studentiem pozicionētie zīmoli Latvijā ir ar nepietiekami efektīvu korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju, kā arī „United Colors of Benetton” 1992.-1997. gadu reklāmu prakse Latvijas sabiedrībai būtu nesaprotama. Atslēgvārdi: korporatīvā sociālā atbildība, reputācija, korporatīvā kultūra, biznesa ētika, „United Colors of Benetton”.en_US
dc.description.abstractThis bachelor work is about: Corporate social responsibility of "United Colors of Benetton" printed advertisements in the year 1992-1997: the possibility of similar communication with students nowadays. The problem of work sounds: the Latvian students gladly would choose the brand names with high corporate social responsibility, but the Latvian brands have not this kind of high corporate social responsibility or this responsibility is not communicating well. The goal of research is to find out corporate social responsibilities aspects and communication possibilities with Latvian students nowadays, taking “United Colors of Benetton” as an example. In this work are used three qualitative research methods. First method is focus group discussion, second is the interview and third – case study. To ground on works problem, in research is proven that Latvian brands have very low corporate social responsibility communication, as well as "United Colors of Benetton" printed advertisements in the year 1992-1997 here would not be understand. Key words: corporate social responsibility, reputation, corporate culture, business ethics, „United Colors of Benetton”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola „United Colors of Benetton” korporatīvā sociālā atbildība drukātajās reklāmās 1992. - 1997. gadā: iespējas līdzīgai komunikācijai ar studentiem šodienen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility of "United Colors of Benetton" printed advertisements in the year 1992 - 1997: the possibility of similar communication with students nowadaysen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record