Priekšapmaksas kartes „Zelta Zivtiņa” reklāmas kampaņas „Brīnumi notiek” efektivitātes izvērtējums (2011)
Author
Samsonova, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Samsonova, L. (2012) Priekšapmaksas kartes „Zelta Zivtiņa” reklāmas kampaņas „Brīnumi notiek” efektivitātes izvērtējums (2011). Bakalaura darbs.
Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, autores secinājumiem un priekšlikumiem.
Autore ir Bakalaura studiju programmas, komunikācijas studiju nodaļas 3. kursa studente.
Darba mērķis ir noskaidrot un izvērtēt reklāmas kampaņas „Brīnumi notiek” efektivitāti un izvērtēt tās atgriezenisko saiti, izpētīt, vai papildus aktivitātes reklāmas kampaņas ietvaros, ietekmējušas kampaņas efektivitāti.
Pirmajā daļā ir apkopota izvēlētās pētāmās problēmas teorētiskā bāze un izklāsts. Šajā daļā ir skaidroti jēdzieni reklāma, reklāmas kampaņa, reklāmas kampaņas efektivitāte, pārliecināšana un pircēja ietekmēšana.
Otrajā daļā ir izklāstīta bakalaura darba izstrādē izmantotā metodoloģija. Ir sniegts izvēlēto pētniecības metožu apraksts un pamatojums to izmantošanai bakalaura darba mērķiem un uzdevumiem.
Trešajā darba daļā ir apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie rezultāti, uz kuriem balstoties, tiek izvērtēta reklāmas kampaņas efektivitāte.
Pētījuma rezultāti uzrāda, ka reklāmas kampaņa „Brīnumi notiek” vērtējama vien kā daļēji efektīva, jo neraugoties un papildus izmantotajiem reklāmas aktivitāšu elementiem, drīz vien tikusi aizmirsta, dzirdot kampaņas nosaukumu ir grūtības atcerēties, kas tās ietvaros tika piedāvāts, kā arī papildus, netradicionālās reklāmas aktivitātes sniedz rezultātu īslaicīgā periodā un iedarbojas momentāni.
Atslēgas vārdi: Zelta Zivtiņa, reklāmas kampaņa, efektivitāte, pārliecināšana Samsonova L. (2012) Evaluation of mobile prepaid card's ''Zelta Zivtiņa'' advertising campaign's "Brīnumi notiek" effectiveness (2011) Bachelor thesis.
The work consists of an introduction, 3 parts and author’s conclusions and prepositions.
The author of this work is a 3rdyear student of Bachelor’s study program, curriculum of communication.
The aim of this work is to clarify and evaluate the effectiveness of advertising campaign ‘’Brīnumi notiek’’, assess the feedback and research whether the additional activities that have been done within the advertising campaign have affected the effectiveness of the campaign.
First part includes the theoretical basis and recital of the chosen research proposition. In this part expressions advertising, advertising campaign, the effectiveness of advertising campaign, persuasion and the influence of the customer are explained.
The second part of the work outlines the methodology used in the development of the bachelor work. There is given the description of the chosen research methods and the substantiation for its utilization.
The third part summarizes and analyzes the results collected in the research, and the effectiveness of the advertising campaign is being evaluated based on it.
The results indicate that the advertising campaign ‘’Brīnumi notiek’’ is only partly effective because in spite of the advertising activities they have done, it was soon forgotten. It is hard to recall the name of the campaign, the purpose of it and the additional, bizarre advertising activities that had been done works only for a short moment.
Key words: Zelta Zivtiņa, advertising campaign, effectiveness, persuasion