• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta tēls Latvijas drukātajos medijos

Thumbnail
Öffnen
309-29717-Telesa_Olga_sk010179.pdf (791.4Kb)
Autor
Teleša, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs “Interneta tēls Latvijas drukātajos medijos” ir veltīts interneta tēla izpētei Latvijas drukāto mediju publikācijās no 2003 līdz 2005. gadam. Bakalaura darba pētnieciskā daļa balstās uz pieņēmumu, ka mediju konstruētais interneta tēls, veido zināšanas un priekšstatus par interneta izmantošanas iespējām, kas ietekmē potenciālos interneta lietotājus. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz freiminga (rāmējuma) pieeju. Pamatojoties uz teoriju par rāmjiem, kurus žurnālisti izmanto kontekstualizējot internetu, darbā tiek analizēti satura analīzē iegūtie dati. Darba secinājumi norāda uz preses mazo līdzdalību sabiedrības attīstībai svarīgajā auditorijas izglītošanas procesā. Situācijā, kad sabiedrība joprojām dalās interneta lietotājos un nelietotājos, eksistē vajadzība pēc daudzveidīga interneta pielietojuma rāmējuma atbilstoši auditorijas potenciālajām vajadzībām. Līdz ar to tiek identificētas komunikācijas barjeras, kas varētu traucēt interneta pielietojamības atpazīstamību plašā auditorijā. Atslēgas vārdi: internets, freimings (rāmējums), masu mediji, tēls
 
Bachelor work “The image of internet in the print media of Latvia” is devoted to internet image exploration among Latvian printed press publications during time period from year 2003 and until 2005. Scientific part is based on assumption that internet image constructed in media form knowledge and notion concerning internet usage possibilities that affect potential internet users. Theoretical basis is connected to concept of media framing. Content analyses dates are analyzed on the basis of framing theory concerning journalists’ frames used for contextualizing internet. Results point out on printed press low activities in audience education processes that are viewed as a highly important issue in society development. In current circumstances when internet users and non-users still exist, there is a necessity for applying diverse internet usage framing according to audiences potential needs. Therefore communication barriers that could be hindering audiences’ internet knowledge are identified. Key words: internet, framing, mass media, image
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16724
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV