Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorKraukle, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:49Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:49Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34683en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16747
dc.description.abstract„Gauja AB” audzē kažokzvērus patēriņam, bet arvien aktuālāks kļūst jautājums par ētisku apsvērumu aktualizēšanu, patērējot preces. Mērķis ir noskaidrot, kā cilvēki uztver produktu, kas sabiedrībā izraisa diskusijas un kāda ir produkta mārketinga komunikācija. Pirmajā daļā aplūkota teorija par ekoloģisko ētiku, reklāmas ētiku un zīmolvedību. Otrajā - metodes pētījuma veikšanai (fokusa grupas, aptauja). Trešajā - veikts uzņēmuma vispārējs apskats, pētījumu rezultātu analīze. Secināts, ka temats ir sensitīvs, uzņēmuma mārketinga komunkācija ir atbilstoša un piesardzīga, tomēr varētu saskarties ar izaicinājumiem. Uzņēmuma vadība neuzskata, ka ētisku vērtību maiņa ietekmēs biznesu, tomēr pētījums pierāda, ka ilgtermiņā izmaiņas ir gaidāmas. Atslēgas vārdi: ekoloģiskā ētika, dzīvnieku aizstāvības un atbrīvošanas ētika, reklāmas ētika, zīmolsen_US
dc.description.abstract„Gauja AB” business is fur framing, but more often question about ethical choices in our consumer lives is arising. The aim to find out, how do consumers react on product, which arise discussion in society and how product as such is communicated. First part looks on theory about ecological ethics, advertising ethics and brand advertising. Second - on methods used for research (focus groups, survey, interview). Third - „Gauja AB” Ltd – general description, results of research. Conclusion is that subject is sensitive. Enterprise marketing communication is appropriate and conservative, still some challanges may accure in future. „Gauja AB” rejected that ethical value changes will affect their business, still research proves that changes may accure. Key words: ecological ethics, animal rights and liberation, advertising ethics, branden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga instrumentu pielietojums ētiski sensitīvam produktam: Gauja AB gadījumsen_US
dc.title.alternativeMarketing instrument use for ethically sensitive product: Case study of Gauja ABen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record