Korporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma "Tele2" krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009.-2011. gads)
Author
Tērmane, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Korporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma “Tele2” krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009. – 2011. gads)” ietvaros risināta pētījuma problēma – uzņēmumā “Tele2” pastāvoša korpratīvās sociālās atbildības aspekta vieta krīzes komunikācijas plānošanā un praksē.
Darbs strukurēts piecās nodaļās. Darba teorētiskajā daļā skaidroti ar krīzi un krīzes komunikāciju, kā arī korporatīvo sociālo atbildību saistītie jēdzieni. Darba empīriskajā daļā autore raksturojusi uzņēmuma “Tele2” īstenoto korporatīvo sociālo atbildību, kā arī tās aspektus mārketinga kampaņas “Meteorīts” krīzē, balstoties uz gadījuma pētījumā iegūtajām zināšanām. Gadījuma pētījuma ietvaros tika veikta kvalitatīvā kontentanalīze, dokumentu analīze un daļēji strukturētās intervijas ar “Tele2” un sabiedrisko attiecību aģentūras “Deep White” pārstāvjiem.
Atslēgvārdi: krīzes komunikācija, korporatīvā sociālās atbildība, sabiedriskās attiecības, “Meteorīts” Master thesis “Corporate social responsibility aspect in Tele2 company crisis communication planning and practice (year 2009. – 2011.)” considers corporate social responsibility aspects’place in Tele2 company crisis communication planning and practice.
The paper is structured in five chapters. The theoretical part deals with terminology of crisis and crisis communication, corporate social responsibility contents have been characterized as well. In the empirical part of the paper, the author has characterized Tele2 company implemented corporate social responsibility, as well as its aspects in marketing kamapign “Meteorīts” crisis, based on the knowledge acquired durig case study. Within the case sudy, the qualitative content analysis, documentation and sem – structured interviews with the Tele2 un public relations agency “Deep White” representatives were done.
Key words: crisis communication, corporate social responsibility, public relations, “Meteorīts”