Show simple item record

dc.contributor.advisorZandfelde, Daceen_US
dc.contributor.authorŽeics, Kristiānsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38781en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16766
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Korporatīvo kontu lietošanas paradumi sociālajos medijos”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas aktivitātes veic korporatīvo kontu uzturētāji un lietotāji sociālajos medijos, kādi ir to paradumi un lietošanas motīvi. Bakalaura darba struktūru veido ievads, trīs teorētiskās nodaļas par korporatīvajām sabiedriskajām attiecībām, to modeļiem digitālajā vidē un sociālajiem medijiem. Kā darba pētniecības metodes ir izvēlētas daļēji strukturētās intervijas ar sociālo mediju ekspertiem, kvalitatīvā kontentanalīze un anketēšana Iegūtie rezultāti liecina, ka uzņēmumi darbojoties sociālajos medijos, ar esošajiem panākumiem ir apmierināti un ir izveidojušies konkrēti to lietošanas paradumi. Atslēgas vārdi: sociālie mediji, korporatīvie konti, auditorija, lietošanas paradumi.en_US
dc.description.abstractTheme of the Bachelor paper is "Corporate account usage habits in social media". The aim of this paper is to find out what activities are done by corporate account maintainers and users of social media, as well as what are their usage habits and motifs. The Bachelor paper consists of an introduction, three theoretical chapters about corporate public relations, and their models in the digital environment and social media. As the research methods are chosen semi-structured interviews with social media experts, qualitative content analysis and surveys. The results show that companies which are operating in social media, they are satisfied with ongoing success and have developed concrete usage habits. Key words: social media, corporate accounts, audience, usage habitsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvo kontu lietošanas paradumi sociālajos medijosen_US
dc.title.alternativeCorporate account usage habits in social mediaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record