Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorMoroza, Eilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:52Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39028en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16768
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Alkohola reklāma sociālajos tīklos:twitter.com gadījums.” Pētījumā aplūkotā problēma ir par alkohola reklāmu sociālajos tīklos un par tās regulācijas iespējām atbilstoši Latvijas likumdošanas un ētikas kodeksa normatīviem, kas attur patērētājus iegādāties un pārmērīgi lietot alkoholu. Darba mērķis ir izpētīt alkohola reklāmas saturu un tā regulāciju sociālajos tīklos. Darba teorijas daļā sniegts ieskats par sociālo tīklu būtību, alkohola industriju un reklāmu, Latvijas tiesiskajiem un ētiskajiem normatīviem attiecībā uz alkohola reklāmu un Latvijas gadījumu. Pētījumā izmantotās metodes ir kontentanalīze, fokusgrupas diskusija un daļēji strukturētās intervijas. Secināts, ka alkohola reklāma sociālajos tīklos netiek kontrolēta, jo Latvijas likumdošanā pagaidām nav atsevišķu norāžu par komerciālo komunikāciju interneta vietnēs. Atslēgas vārdi: sociālie tīkli; Twitter; normatīvie akti, sociālā atbildība, alkohola reklāmaen_US
dc.description.abstractThe subject of the bachelor’s thesis - „Alcohol advertising in social networks media: twitter.com case study.”The addressed issue in the research is about alcohol advertising in social networks and regulation possibilities according to Latvian jurisdiction and the ethical code's regulations.Research goal is investigate the content of alcohol advertisements and their regulations in social networks.Theoretical part in research is an insight provided regarding the very nature of social networks, alcohol industry and advertising, Latvian legal and ethical regulations in association with alcohol advertising.The thesis’ research methods are the content analysis,semi-structured interviews, focuss group interview.It has been concluded that advertising in social networks is not monitored because Latvian legislation currently does not have separate references regarding commercial content communication in Internet.Key words:social networks;Twitter;laws;social responsibility,alcohol advertisingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAlkohola reklāma sociālajos tīklos: twitter.com gadījumsen_US
dc.title.alternativeAlcohol advertising in social networks media: twitter.com case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record