Show simple item record

dc.contributor.advisorRadzobe, Zaneen_US
dc.contributor.authorAbramoviča, Laumaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:56Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:56Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44480en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16803
dc.description.abstractKomunikācija virtuālajā vidē ir kļuvusi par ikdienas daļu, un dalīšanās ar informāciju virtuālajā vidē ir pašsaprotama un reizēm pat vajadzīga. Arī ar teātra izrādēm un komunikāciju to kontekstā ir līdzīgi. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir skatītāju atsauksmju veidošanas prakse, kuri izrādes aspekti atsauksmēs tiek pieminēti visbiežāk un kā teātra kritiķi sevi pozicionē un prezentē tviterī. Darba pirmajā daļā apskatīta teorija par interneta rašanos un mājaslapām, tviteri, auditoriju un dažiemm sevis prezentēšanas pieņēmumiem tajā. Darba otrajā daļā ir apskatītas pētniecības metodes, savukārt trešajā daļā tās tika pielietotas, lai rastu atbildes uz izvirzītajiem uzdevumiem. Metožu ietvaros tika analizētas atsauksmes teātru mājaslapās, tematiskie tvīti teātru tvitera profilos un veiktas intervijas ar teātra kritikas pārstāvjiem. Bakalaura darba gaitā secināts, ka virtuālajā vidē publicētās un pārpublicētās atsauksmes ir lielākoties pozitīvas un ka atsauksmes teātru mājaslapās biežāk satur detalizētāku izrādes vērtējumu, nekā ierobežotā apjoma tvīti. Tāpat tika noskaidrots, kā tviterī sevi pozicionē teātra kritiķi un kāda ir viņu ieturētā tvitera pārvaldības politika. Atslēgvārdi: virtuālā vide, atsauksmes, izrāde, kontentanalīze, tviteris, mājaslapa, teātris, kritika.en_US
dc.description.abstractVirtual communication has become a part of the daily agenda, and sharing information virtually is self-evident and sometimes even necessary. It is the same with theatre, performances and opinions. The aim of the thesis is to learn the theatre spectators’ practice of opinion publishing, to clarify what aspects of the performance are frequently mentioned and to get to know about theatre reviewers’ twitter policy. The first part of the thesis consists of theories about the internet, webpages, twitter, auditory and a few self-presentation aspects. Research methods have also been described and used to clarify data and results in the published opinions, tweets and interviews. It has been concluded that the virtually published opinions are mainly positive and opinions in theatre webpages are more detailed. Te theatre reviewers twitter policy has also been learned. Key words: virtual communication, opinions, performance, content analysis, twitter, webpage, theatre, critique.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTeātra, kritikas un skatītāju komunikācija virtuālajā vidē: "Izraidītie", "Piafa", "Peldošie – ceļojošie" gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeVirtual communication of theatre, reviewers and spectators: case study of "Banished", "Piaf" and "Travelers by Sea and Land"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record