Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorŠvalbe, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:57Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44624en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16805
dc.description.abstractBakalaura darba „Televīzijas loma bērna ikdienā Latvijas PSR teritorijā 20. gadsimta 70. gados: Rūjienas gadījums” mērķis ir noskaidrot, cik svarīgu lomu televīzija ieņēma bērna ikdienā. Teorētisko pamatojumu veido mediju pētnieku, teorētiķu un vēsturnieku atziņas par mediju lietojuma un apmierinājuma teoriju, par televīzijas attīstību, par televīzijas auditoriju, par televīzijas lomu bērna ikdienā, par dzīvi Latvijas PSR un par mutvārdu vēsturi. Pētījumā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Secināts, ka televīzija 20. gadsimta 70. gados neieņem būtisku lomu bērna ikdienā, jo, ja bērniem bija citas brīvā laika nodarbes, kā arī, ja bērnam bija pienākumi, kas jāizpilda, tad televīzija no visām brīvā laika aktivitātēm novirzījās otrajā plānā. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Atslēgvārdi: Mediju lietojums un apmierinājums, televīzijas loma, bērna ikdiena, 20. gadsimta 70. gadi, Latvijas PSR, mutvārdu vēsture, Rūjiena.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis „The role of television in child`s everyday life in 1970s, territory of Latvian SSR: Rūjiena case” is to explore how important was the role of television in child’s everyday life. The theoretical background consists of media researchers's, theorists's and historians's knowledge. Theoretical part is about media use and gratification, evolution of the TV, the television audience, the role of television in the child's everyday life, lifestyle in Latvian SSR and about the oral history. The study was conducted using content analysis and semi-structured interviews. The study concludes that television in 1970s does not take a major role in the child's everyday life, because if the children had other leisure activities, as well as if the child had obligations to be done, the television of all leisure activities deviated to the background. The structure of the work consists of theoretical part, methodology and empirical part. Keywords: Media use and gratifications, television’s role, child's everyday life, 1970s, Latvian SSR, oral history, Rūjiena.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelevīzijas loma bērna ikdienā Latvijas PSR teritorijā 20. gadsimta 70. gados: Rūjienas gadījumsen_US
dc.title.alternativeThe role of television in child`s everyday life in 1970s, territory of Latvian SSR: Rūjiena caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record