Show simple item record

dc.contributor.advisorRaščevskis, Vitālijsen_US
dc.contributor.authorRazgale, Irēnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:27Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:27Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9458en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16820
dc.description.abstractDarba nosaukums: Rotaļa un spēles – pozitīvas saskarsmes sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā. Darba autors: Irēna RAZGALE Darba zinātniskais vadītājs: Mag. psych. Vitālijs RAŠČEVSKIS Darba saturs: 62 lpp., 28 attēli, 2 tabulas, analizēti 43 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Pētīt un izzināt bērnu pozitīvās saskarsmes veicināšanas iespējas, rotaļas un spēles lomu tās sekmēšanā Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz D. Elkoņina, A. Ļubļinska, D. Lieģenieces, A. Bakisa, K. Romēna, O. Svences, S. Kupčes, I. Sietnieces, V. Brālīša, V. Dubkeviča, V. ROmenkova, K. Dēķina, I. Pičures, I. Kāpostas, J. Studenta, I. Robana, A. Freida, A. Vorobjova atziņām. Teorētiskajā daļā tika apskatīti un analizēti tādi jautājumi, kā 5-7 gadus vecu bērnu attīstības īpatnības. Tika aplūkota pozitīvās saskarsmes svarīgā loma sabiedrībā un bērnu vidū, tika veikta izpēte, kā rotaļas un spēles sekmē bērnu pozitīvās saskarsmes prasmes, rotaļu un spēļu nozīme bērnu attīstībā, rotaļa kā bērnu sociālās pieredzes bagātināšanas līdzeklis. Pētījumā izmantota rakstiska aptauja vecākiem, rakstiska aptauja skolotājiem, bērnu aptauja un bērnu novērojumi. Pētījuma rezultāti tika matemātiski apstrādāti, izanalizēti un izdarīti secinājumi, ka rotaļas un spēles veicina bērnu pozitīvās saskarsmes prasmes.en_US
dc.description.abstractThe Title of the Paper: Games – the Promoter of Positive Communication at Senior Pre-school Age The Author of the Paper: Irēna Razgale The Head of the Scientific Work: Mag.psych.Vitālijs Raščevskis The paper consists of 62 pages, 28 pictures, 2 tables and 43 literature sources. The Aim of the Paper:to research and find out the possibilities of the promotion of the possitive communication, the role of the games in this process. The theoretical part is based on the cognitions written by D. Elkoņins, A Ļubļinskis, D. Lieģeniece, A. Bakiss, K. Romēns, O. Svence, S. Kupče, I. Sietniece, V. Brālītis, V. Dubkevičs, V. Romenkovs, K. Dēķins, I. Pičure, I. Kāposta, J. Students, I. Robans, A. Freids, A, Vorobjovs. In the theoretical part were examined and analysed such questions as the pecularities of the development of 5-7 years old children. There is shown the main role of possitive communication in society and among children. There are shown the results of the possitive communication promotion skills research of the games; the role of the game in children development and the game as the means of the social experience. In the research there was used the parents inquiry, teachers inquiry, children inquiry and observation. The results of the research were processed mathematically, analysed and then there were made conclusions that the games promote the children positive communication skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa un spēle – pozitīvas saskarsmes sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumāen_US
dc.title.alternativeGame and play – positive communication promoter at oldest pre-school ageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record