Spēle Android operētājsistēmai
Author
Straumēns, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba izstrādes mērķis ir izveidot vienkāršu 2D Android operētājsistēmas spēli, kas darbojas arī uz vecākām Android API versijām, sākot ar API 10, padarot to pieejamu lielai šīs platformas lietotāju daļai.
Lietotnes idejas apraksts:
Spēles ideja iegūta pētot populāras Android platformas spēles ar zemām prasībām pret ierīces veiktspēju. Lietotājam sniedzot iespēju pavadīt īsu laiku katrā reizē, kad ir tāda iespēja.
Spēlētāja galvenais mērķis ir aizsargāt dzīvības kodolu, ienaidnieku uzbrukumus apturot ar vairoga palīdzību vai tos notriecot izmantojot šaušanu. Tomēr pamanoties ielaist tālāk dzīvības objektus, pagarinot spēli. Spēlētājs to var darīt kontrolējot spēli ar diviem kontroles laukiem. Mērķis ir pēc iespējas ilgāk noturēties dzīvam un uzstādīt laika rekordu. Šos rezultātus saglabājot un nākamreiz cenšoties uzlabot. Spēlai jābūt viegli saprotamai un jārada laba spēles pieredze. The main goal of this project is to develop a simple 2D Android OS game, that has relatively low software requirements so it is compatible with older Android API levels. Making it compatible with as low as API 10 would make it widely available to almost all modern Android smartphone users.
Application general description:
Game is developed considering the information gathered about popular Android application with low requirments for device software and hardware. Providing the user the flexibility with short time periods to invest in the game.
The main goal for the player is to defend the life core of this game using the shield to deflect the attacks and gun to destroy the enemy before it reaches the core. While allowing the health dots through to prolong the game and stay alive longer. The gameplay is controlled with two control areas on the screen. The ultimate goal is to stay alive as long as you can while the clock ticks away.