Uz Unreal 3 dzinēja veidota iOS spēle
Author
Silavs, Aigars
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Šī kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt funkcionālu un lietojamu programmatūru, iPhone 4 ierīcei, pēc spējās programmatūras izstrādes metodes. Darba gaitā tika izmantotas visas metodes iespējas, lai gala produkts pilnīgi atbildētu iecerētajām prasībām. Viedtālruņu programmatūras tirgus strauji attīstās, tāpēc palielinās arī pieprāsījums pēc stabilas un funkcionālas programmatūras. Darba gaitā izstrādātā spēle – “Cheat gravity” ir produkts, kas ir stabils, pateicoties izvēlētajam dzinējam, kā arī cenšas būt arī pievilcīgs potenciālajam pircējam ar savu saturu. Izstrādes laikā bija ne tikai iegūtas jaunas zināšanas par Unreal 3 ietvaru un spējo programatūras izstrādes metodi, bet arī iegūta pieredze pastāvīgā projekta izstrādē. The objective of this qualification work is to implement functional and usable program for iPhone4 device using Agile method. During the work all possibilities and benefits of this method were used to meet target requirements. Smartphone software market is growing rapidly and that’s why there is also growing demand for stable and high quality sofware. The created game – “Cheat gravity” is a product that is stable, thanks to chosen engine, as well as tries to be attractive to potential customers with its contents. During the implementation not only new and important knowledge about Unreal 3 framework was aquired, but also the experience in creating standalone projects.