• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grafisko primitīvu zīmēšana iegultajās sistēmās

Thumbnail
View/Open
302-42777-Niedra_Roberts_rn10002.pdf (1.772Mb)
Author
Niedra, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Freivalds, Kārlis
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Šajā darbā tiek apskatītas konkrētas iegultās sistēmas – maršrutētāji ar LCD displejiem. Aplūkotajās sistēmās nav paredzēts grafiskais procesors grafikas primitīvu zīmēšanai, kā arī tās nespēj veikt aprēķinus, izmantojot daļskaitļus. Darba mērķis ir izpētīt, kā iespējams veikt grafikas primitīvu zīmēšanu, iekļaujoties noteiktajos ierobežojumos. Sīkāk tiek apskatīti līniju, gludu līniju, riņķa līniju un daudzstūra aizpildīšanas algoritmi. Katrai no nosauktajām grafikas primitīvu klasēm tiek aplūkoti vairāki algoritmi, kas tiek salīdzināti ātrdarbībā un kvalitātē jeb pēc uzzīmētā rezultāta. Tiek apskatīta arī attēlu kompozīcija un caurspīdīgums. Papildus mani iegūtie rezultāti tiek salīdzināti ar citu grafikas bibliotēku. Darbā tiek izvirzīts apgalvojums, ka algoritma izvēlei ir liela nozīme ātrdarbībā. Visi rezultāti tiek iegūti, testējot algoritmus uz reālām iegultajām sistēmām.
 
This work looks at specific embedded systems – routers with LCD screens. These systems have limited resources. They do not have a graphics processor and cannot do floating point arithmetic. The goal of this work is to explore the ways that certain graphics primitives like lines, anti-aliased lines, circles and filled polygons can be drawn within these restrictions. Different algorithms are described and compared for each of these primitives. Comparisons are made by looking how fast they execute and how good is the quality of the drawn primitives. After that these graphics primitives are used together to create an image using composition. Additionally my obtained results are compared to another graphics library. An assumption is made that the choice of an algorithm can greatly increase the performance. All the tests are done on the embedded systems.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17092
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV