Servisu pieejamības statusu reģistrēšanas automatizēšana „Service Desk” sistēmā
Autor
Fedorovičs, Romāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šibanovs, Aleksejs
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Servisu pieejamības statusu reģistrēšanas automatizēšana ir izstrādāta, lai automatizēt problēmas (turpmāk tekstā - incidents) reģistrēšanu sistēmā un atvieglot statistikas veidošanu par servisu pieejamību finanšu iestādē.
Tas ļauj sistēmai automātiski izveidot incidentu, norādot kāds serviss bija ietekmēts, laiku, kad tas ir noticis, un citu svarīgu informāciju. Katras dienas un mēneša beigās ir izveidota statistika, kur ir apkopota informācija par katru servisa pieejamību, kas tiek nosūtīta par konkrētu servisu atbildīgai personai.
Izstrādāšanai tika izmantotas PHP, WSDL, SQL un XML programmēšanas valodas. Services availability status registration automation in “Service desk” system is developed to automate the problem (hereinafter - the incident) registration in the system and to facilitate the statistics creation about services availability in the financial institution.
This allows the system to create an incident automatically, indicating what service was affected, the time when it happened, and other important information. The daily and monthly statistics, which contains information about each service availability status, is sent to a person, which is responsible for this or that service.
PHP, WSDL, SQL and XML programming languages are used during developing.