Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorMiklāva, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:37Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11789en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17132
dc.description.abstractMaģistra darbs „Reklāmas nozares uzņēmuma attīstības modelis mainīgā ekonomiskā vidē” izstrādāts par ikviena uzņēmuma aktuālu jautājumu - kā, esošajā mainīgajā ekonomiskajā vidē, neieguldot pārmērīgus finanšu līdzekļus, optimizēt un sakārtot biznesa organizācijas darbu, lai palielinātu ienākuma apjomus. Maģistra darba ietvaros darba autors, balstoties uz teorijas apkopojumu un praktiskajiem pētījumiem, izvirzījis mērķi - izstrādāt uzņēmuma SIA PPD MP optimālu darbības modeli un priekšlikumus kā tos ieviest uzņēmumā. Organizācijai nepieciešama optimāls darbības modelis, jo esošajā ekonomiskajā vidē strauji pastiprinās konkurences intensitāte, nav iespējams prognozēt uzņēmuma ārējo vidi, tādēļ pilnīgāk jāizmanto iekšējās vides perspektīvas. Analizējot reklāmas nozares uzņēmuma SIA „PPD MP” iekšējo un ārējo vidi un uzņēmuma četras perspektīvas – finanses, klienti, procesi, mācīšanās un jaunievedumi, tika definētas pamatnostādnes un sastādīts uzņēmuma optimālais modelis. Izstrādāti secinājumi un priekšlikumi SIA „PPD MP” optimāla modeļa izveidei esošajā valsts ekonomiskajā vidē. Autors veicis praktisku pētījumu un organizācijas vides elementu novērtējumu, uz kuru pamatojoties izstrādāts reklāmas nozares konkurences intensitātes novērtējums un uzņēmuma stratēģiskā karte. Maģistra darbs sastāv no 83 lapām, 17 tabulām un 5 attēliem, tajā ir pievienots viens pielikums – klientu aptaujas anketas paraugs.en_US
dc.description.abstractThe Master’s Paper “ Development Model of Advertising Industry Company in the Environment of Changing Economy” has been worked out about as the urgent matter of any Company – how in the existing environment of changing economy to optimize and arrange the work of commerce organization in order to raise the income value without investing excessive financial resources. Within the framework of Master’s Paper the author of the Paper has set a goal – based on theory’s summary and practical research – to develop the optimal management model of Ltd PPD MP’s and suggestions how to introduce them to the Company. Organization needs the optimal management model, because in the environment of existing economy the intensiveness of competitiveness intensifies fast, it is impossible to predict Company’s external environment, therefore perspective of internal environment needs to be used more completely. Analysing the internal and external environment and four perspectives – finances, customers, processes, training and innovations of the Advertising Industry Company Ltd “PDD MP” were defined basic guidelines and prepared the optimal model of Company. Conclusions and suggestions were developed in order to create the optimal model of Ltd “PPD MP” in the environment of existing economy in the State. The author has performed practical research and evaluation of elements of the Organization’s environment, on which basis the evaluation of competitiveness intensity in the field of Advertisement and strategic card of Company has been developed. The Master’s Paper contains 83 pages, 17 tables and 5 images, has been included one Appendix - customer questionnaire sample.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmējdarbības optimālā modeļa izvēle mainīgajos ekonomiskajos apstākļosen_US
dc.title.alternativezzzen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record