Show simple item record

dc.contributor.advisorBaleviča, Valdaen_US
dc.contributor.authorSkubiļins, Viktorsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:39Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:39Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13850en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17142
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Uzņēmuma finanšu stāvokļa analīze un uzlabošana”. Mūsdienās kad līdzīgus pakalpojumus sniedz daudz uzņēmumu, liela nozīme ir profesionālo pakalpojumu sniegšana un pieredze, kas nodrošina pareizu vadības lēmumu pieņemšanu ar mērķi uzlabot uzņēmuma finansiālo stāvokļi un nevērst uzņēmuma maksātnespēju. Aizvien lielāka uzmanība tiek veltīta uzņēmumu finansiālā stāvokļa analīzei, ar mērķi noteikt vadības lēmumu ietekmi uz to darbības efektivitātes paaugstināšanu, kā arī potenciālo sadarbības partneru un ieguldījumu novērtēšanu, pamatojoties uz analīzes gaitā iegūtajiem rezultātiem. Diplomdarbs sastāv no 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Saturs izklāstīts -- lappusēs, tai skaitā -- tabulas, darbam pievienoti 2 pielikumi, izmantoti 25 literatūras avoti. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta finanšu analīzes teorija: būtība, principi, analīzes metodes un etapi, gada pārskats. Otrajā nodaļā tiek pētīta finanšu koeficientu izmantošana finanšu analīzē. Trešajā nodaļā veikta izvēta uzņēmuma bilances un pelņas vai zaudējuma horizontāla un vertikāla analīze, kā arī finanšu rādītāju analīze. Ceturtajā nodaļā tiek piedāvāti finanšu stāvokļa uzlabošanas pasākumi: izmaksu pazemināšanas pasākumi un rēķinu apmaksas kavējumu problēmu risināšana. Diplomdarba mērķis ir izpētīt uzņēmuma finanšu rādītāju un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma finanšu stāvokļa uzlabošanai. Pētījuma objekts ir reklāmas uzņēmums SIA „Reklāmas tilts”. Pētījuma priekšmets ir finanšu pārskatu analīze, kas ietver sevi bilances horizontāla un vertikāla analīze, peļņas vai zaudējuma horizontālā un vertikāla analīze, likviditātes, rentabilitātes un aktivitātes rādītāju noteikšana. Darbā tiek pētīts laika periods no 2005. gada līdz 2008. gadam gan veicot SIA „Reklāmas Tilts” finanšu analīzi.en_US
dc.description.abstractThe topic of Diploma paper is „Company financial status analysis and improvement” Nowadays, when similar services are provided by many companies, the importance of professional services and expertise to ensure the proper management decisions aimed at improving the company's financial position and the wrath of the company's insolvency. Increasingly more attention is paid to analysis of enterprise’s financial position with a purpose to define the influence of managerial decisions on rising of operating efficiency as well as on an assessment of potential collaboration partners and investments, which are based on results acquired in course of analysis. The work consists of 4 chapters, inferences and suggestions. Contents are stated on 67 pages, including 27 tables, 8 figures, 2 appendixes; 25 sources of literature were used. The first chapter describes theoretical ground of financial analysis: essence, principles, methods and stages of analysis, annual report. The second chapter considers application of fiscal coefficients used in financial analysis: liquidity, cost-efficiency, activity and solvency ratios. In the third chapter the analysis of company’s financial position was performed: horizontal and vertical balance analysis, profit/loss statement analysis, and analysis of financial indices. The fourth chapter reveals measures to be taken for improvement of financial position: cost reduction measures and paying bills late problems. The aim of work is to develop suggestions with an object of enterprise’s financial position improvement on the basis of financial analysis. The research object is advertising company SIA „Reklāmas Tilts”. The research subject is analysis of financial statements, including horizontal and vertical balance analysis, horizontal and vertical analysis of profits or losses, determination of liquidity ratio, profitability and activity ratios. The work examines period of time from Year 2005 till Year 2008, both performing SIA „ Reklāmas Tilts” financial analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFinanšu menedžmentsen_US
dc.titleUzņēmuma finanšu stāvokļa analīze un uzlabošanaen_US
dc.title.alternativeCompany financial status analysis and improvementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record