Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorKomele, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:46Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21411en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17188
dc.description.abstractAutores darba mērķis ir, balstoties uz zinātnisko literatūru un teorētiskām atziņām par nacionālās kultūras ietekmi uz biznesa pārrunām, noskaidrot sarunu vešanas īpatnības, kas rodas sarunās starp Latvijas un Krievijas uzņēmējiem. Darba uzdevumi ir veikt literatūras apskatu par nacionālās kultūras un pārrunu procesa jēdzienu un tā īpašībām, pārrunu procesa analīzi un piemēru izskatīšanu,kā arī pārrunu analīzi, uzņēmēju anketēšanu un ekspertu aptauju, lai varētu sniegt rekomendācijas par pārrunu procesa uzlabošanas paņēmieniem. Bakalaura darba izstrādes laikā autore ir nonākusi pie secinājumiem, ka neskatoties uz vēstures un ģeogrāfisko ietekmi Latvijas un Krievijas nacionālās kultūras ir atšķirīgas. Latvijas un Krievijas nacionālās kultūras raksturojums atbilst G. Hofstēdes nacionālo kultūru dimensiju radītājiem. Atslēgas vārdi: nacionālā kultūra, biznesa pārrunas, G. Hofstēdes nacionālās kultūras dimensijas, Krievija, Latvija.en_US
dc.description.abstractThe аim of the Bаchelors's thesis is, based on scientific literature and theoretical knowledge about the impact of national culture on business negotiations, to clarify the features of negotiation that ensues from negotiations between the Latvian and Russian representatives. The main tasks are to carry out review of the literature on national culture and the negotiation process, the negotiation process analysis and examination of the theoretical example, as well as the negotiation analysis, questionnaire the entrepreneurs and survey of experts, to make recommendations on possible ways to improve the process of negotiation. During bachelor thesis development author has come to the main conclusion that, despite the historical and geographical impact Latvian and Russian national culture is different. Latvian and Russian characterization is similar to G. Hofstede data. Keywords: national culture, business negotiations, G. Hofstede national culture dimensions, Russia, Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleNacionālās kultūras ietekme uz biznesa vidi: Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas biznesa pārrunu veidošanas īpatnību aspektāen_US
dc.title.alternativeThe Influence of National Culture on Business Environment: the Case of Business Negotiations between Republic of Latvian and Russian Federationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record