Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorSiņicins, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:46Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21427en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17189
dc.description.abstractInterneta iespējas paver plašas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbības attīstīšanai. Ir daudz un dažādi interneta mārketinga veidi kā uzņēmēji var virzīt, prezentēt savu produktu vai pakalpojumu potenciālajiem klientiem interneta vidē. Taču tam visam ir arī savas izmaksas, citi veidi ir dārgāki, citi lētāki. Uzņēmumiem ir svarīgi izvērtēt savas iespējas no ekonomiskās puses, cik daudz līdzekļu un kur ir visizdevīgāk ieguldīt, lai konkrētā interneta mārketinga metode dotu vislielāko atdevi, ilgstošā periodā ietaupot gan uzņēmuma resursus, gan patērēto laiku mārketinga metodes realizēšanai, gūstot no tās progresīvu rezultātu uzņēmuma attīstībā. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Creative Latvia līdz šim izmantotās mārketinga metodes, un izpētot partnermārketinga iespējas, pielietot šo metodi Creativa Latvia uzņēmuma kopējo mārketinga pasākumu ietvaros. Atslēgvārdi : interneta mārketings, partnermārketings, PPC, SEO, e-pasta mārketings, sociālie tīkli, virtuāls emuāru veikals.en_US
dc.description.abstractOpportunities of the internet offers huge potential for modern business development. There are many different methods of internet marketing where entrepreneurs can move, present their product or service to potential customers on the Internet. But all this also has its costs, other methods are more expensive, others cheaper. To companies it is important to consider their options from the economic side, how much and where is most convenient way to invest in internet marketing to realize a specific method to deliver the greatest return over an extended period, saving both the company's resources and time spent on marketing methods implementation, getting the results from the progressive development of the company. The objective is to explore the company's Creative Latvia marketing methods that has so far used in internet marketing, and exploring affiliate marketing opportunities and realize this method in Creative Latvia company's common marketing techniques. Keywords: internet marketing, affiliate marketing, PPC, SEO, email marketing, social networks, blog up store.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Creative Latvia" produktu virzība pielietojot partnermarketinguen_US
dc.title.alternativeCompany's "Creative Latvia" product promotion using affiliate marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record