• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tirgū ieiešanas metodes internetā bāzētam, jaunizveidotam uzņēmumam: individualizētu somu tirdzniecības internetā analīze Francijas tirgū

Thumbnail
Открыть
303-22789-Lasmanis_Janis_jl10029.pdf (1.555Mb)
Автор
Lasmanis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Roze, Ainārs
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba mērķis ir analizēt internetā bāzēta, jaunizveidota uzņēmuma ieiešanas metodes Francijas rokassomiņu tirgū. Darbā aplūkotas dažādas tirgū ieiešanas metodes un to iedalījums, M. Portera piecu spēku modelis un tā kritika, PESTEL un SVID analīze. Apskatīts masveida individualizācijas jēdziens. Pētnieciskajā daļā veikta detalizēta Francijas uzņēmējdarbības vides un rokassomiņu tirgus analīze, un izpētītas SIA „ArtBag” iespējas Francijas tirgū. Rezultāti atklāj, ka jaunam, internetā bāzētam uzņēmumam kā piemērotākās tirgū ieiešanas metodes ir eksportēšana un partnerattiecības, jo tās saistītas viszemākajiem riska faktoriem un finanšu ieguldījumiem. Pieaugot attīstības tempiem un finanšu resursiem – arī filiāles, meitas uzņēmuma vai franšīzes izmantošana. Atslēgvārdi: tirgū ieiešanas metodes, jauna tirgus apgūšana, tirgus izpēte, SIA “ArtBag”, individualizētu rokassomiņas, tirdzniecība internetā, masveida individualizācija
 
The purpose of this research is to analyze entry modes of an internet based startup in the French handbag market. The work reviews different market entry modes and their classification, M. Porter five forces analysis and its critics as well as PESTEL and SWOT analysis. The work also reviews the concept of mass customization. The practical research consists of a detailed analysis of the entrepreneurship environment and handbag market in France as well as potential of ArtBag Ltd. to enter this market. The results show that the most appropriate market entry modes for an internet based startup are direct exporting and partnership agreement as they offer the least financial input and minimal risk factors, even if they guarantee smaller profits. Later stages can consist of opening a branch, a subsidiary, of franchising. Keywords: market entry modes, foreign market entry, market analysis, ArtBag Ltd., custom made handbags, online retail, mass customization
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17215
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV