• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "Intra Serviss" tirdzniecības paplašināšana izmantojot internetu

Thumbnail
View/Open
303-22915-Nikolajevs_Arturs_an08071.pdf (1.826Mb)
Author
Nikolajevs, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēmas nosaukums ir „Uzņēmuma Intra Serviss tirdzniecības paplašināšana izmantojot internetu”. Uzņēmumi, kas nodarbojas ar preču tirdzniecību arvien biežāk sāk izmantot internetu, lai reklamētu un izplatītu savu produkciju, jo tas sniedz daudz priekšrocību un ļauj ietaupīt līdzekļus. Diplomdarba izpētes daļā tiek analizētas produktu reklamēšanas metodes internetā un internetveikalu darbības principi, ar mērķi praktiskajā daļa izstrādāt uzņēmuma internetveikala projektu. Darba izstrādes rezultātā ir apkopoti secinājumi un izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma tirdzniecības paplašināšanai internetā. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomdarba apjoms 60 lappuses, 15 attēli, 2 tabulas un 52 literārais avots. Atslēgas vārdi: E-komercija, internetveikals, reklāma internetā, sociālie mediji, osCommerce.
 
The title of a thesis subject is „Trading development in Intra Serviss comany using internet”. Companies, which are selling different products more often start to use internet to advertise and promote their products, because it has a lot of advantages and allow to reduce costs. In the research part of the study are analyzed advertising methods of product in internet and internet shop operation principles in order to organize project of internet shop in practical part. The research findings were summarized and drawn up proposals to develop product advertising and trading in internet. Thesis consists of and introduction, four chapters with subchapters, conclusions and proposals. Diploma volume is 60 pages, 15 images, 2 tables and 52 literary source. Key words: e-commerce, webshop, internet marketing, social media, osCommerce.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17220
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV