Show simple item record

dc.contributor.advisorIlmete, Žanetaen_US
dc.contributor.authorJaunīte, Ligitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24085en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17251
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir "Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija". Darbā tiek aplūkoti un analizēti jautājumi, kas saistīti ar kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu valsts iestādē. Mūsdienās kvalitātes vadībai piešķir aiz vien būtiskāku nozīmi, ne tikai privātajā sektorā, bet arī valsts iestādēs. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats. Maģistra darbs ir izstrādāts latviešu valodā uz 63 lapām, kas satur 23 attēlu un 3 pielikumus. Darbā tiek izmantota zinātniskā un metodiskā literatūra, izmantoti 43 literatūras un informācijas avoti. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts kvalitātes vadības teorētiskais pamatojums, kvalitātes vadības sistēmas rašanās vēsture un sistēmu iedalījums, lielāku uzmanību veltot ISO standartiem un izcilības modeļiem. Tiek izpētīti standartu izveidošanas un ieviešanas posmi, kā arī kvalitātes audita nozīme pēc sistēmas ieviešanas. Teorētiskās daļas informācijas izpētei tika izmantota zinātniskā literatūra un interneta avoti. Pētījumu daļā tiek aprakstīta CSDD nozīme tautsaimniecībā. Organizācijas darbība un rašanās vēsture, pētīta, analizēta un novērtēta izstrādātā politika un pakalpojumu kvalitāte, darbinieku apmierinātība ar darba procesu un dokumentācijas organizāciju, kā arī klientu apmierinātība ar CSDD sniegto pakalpojumu kvalitāti. Pētījumu daļas analīzes veidošanai tika izmantoti organizācijas darbinieku un klientu aptaujas anketu rezultāti. Izpētes rezultāti tiek atspoguļoti darba secinājumos un priekšlikumos, tiek izklāstīti nepieciešamie pasākumi klientu apmierinātības paaugstināšanai, organizācijas tēla nostiprināšanai un kvalitātes vadības sistēmas ieviešanai, un tās ietekmi uz organizācijas procesu darbību kopumā.en_US
dc.description.abstractTheme of the Master’s degree paper is" Introduction of the quality management system in JSC Road Traffic Safety Directorate". The paper contains description and analysis of issues connected with the introduction of the quality system in the State institution. Nowadays the quality management becomes more important not only in the private sector but also in State institutions. Introduction of the quality management system in an organization’s activities is the base of management of any development-oriented organization. Master’s degree paper is written in Latvian and it consists of 63 pages, it contains 23 picture and 3 appendixes. Scientific and methodical literature, 43 literature and informative sources and have been used to develop this paper. The theoretical part of the paper describes the theoretical base of the quality management, the history of the quality management system and the classification of systems by paying more attention to ISO standards and models of excellence. Phases of standard creation and implementation have been researched, as well as the role of the quality audit after the introduction of the system. Scientific literature and the Internet sources were used to research the information of the theoretical part. The research part speaks about the role of Road Traffic Safety Directorate (RTSD) in the economy. It tells about the organization’s activities, its history; it gives analysis and evaluation of its developed policy and service quality, employees’ satisfaction with work process and document organization, as well as clients’ satisfaction with the service quality provided by RTSD. To do the research part analysis the results of RTSD employees’ and clients’ questionnaires were used. Research results are revealed in the section of conclusions and suggestions; the necessary measures to increase customers’ satisfaction, to strengthen the image of the organization and to implement the quality management system are explained; the impact of the implementation of the quality management system on the process of the organization as a whole is described.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKvalitātes vadības sistēmas ieviešana VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcijā"en_US
dc.title.alternativeIntroduction of the quality management system in JSC Road Traffic Safety Directorateen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record