Show simple item record

dc.contributor.advisorVaskis, Gunārsen_US
dc.contributor.authorZariņa, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:57Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26062en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17266
dc.description.abstractCeļu būves uzņēmumiem būtiski kāpināt konkurētspēju, lai tie varētu sekmīgāk darboties tirgū. Maģistra darba mērķis ir: pētīt ceļu būves uzņēmumu konkurētspēju Baltijas valstu tirgū. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek noskaidrota konkurences un konkurētspējas būtība. Otrajā nodaļā tiek analizēta būvniecības nozare un konkurences situācija Baltijas valstīs. Darba trešajā daļā tiek analizēts ceļu būves uzņēmums SIA „Limbažu ceļi” un veikts ieguldījums uzņēmuma tālākajā attīstībā, nosakot tā konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū. Pētījuma rezultātā ir noskaidrots, ka ceļu būves uzņēmums SIA „Limbažu ceļi” ar vairākiem konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem pārspēj konkurentus, un tas ir konkurētspējīgs. Maģistra darba apjoms ir 106 lpp., darbā iekļautas 5 tabulas, 14 attēli un 3 pielikumi. Izmantoti 62 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractTo increase competitiveness are necessary for companies of road construction to acting more successful in a market. The goal of the master’s paper is: to research competitiveness of companies of road construction in the Baltic states market. The paper consists of three parts. In the first part of the paper author has clarified the nature of competition and competitiveness. In the second part of the paper author has analysed construction industry and situation of competition in the Baltic states. In the third part of the paper author has analysed the company of road construction – SIA „Limbažu ceļi” and has performed foundation in growth of the company. Author has determined to the company how to increase its competitiveness in the Latvian market. As a result of the paper, author has clarified that the company of road construction - SIA „Limbažu ceļi” is better than competitors with some influencing factors of competitiveness and it is competitive. The paper has 106 pages. 5 tables, 14 graphics and 3 appendixes are included in these paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleCeļu būves nozares uzņēmuma konkurētspējas novērtējums Baltijas valstu tirgūen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness Estimate of the Company of Road Construction Industry in the Baltic States Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record