dc.contributor.advisor | Vaskis, Gunārs | en_US |
dc.contributor.author | Zariņa, Kristīne | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:05:57Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:05:57Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 26062 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17266 | |
dc.description.abstract | Ceļu būves uzņēmumiem būtiski kāpināt konkurētspēju, lai tie varētu sekmīgāk darboties tirgū.
Maģistra darba mērķis ir: pētīt ceļu būves uzņēmumu konkurētspēju Baltijas valstu tirgū.
Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek noskaidrota konkurences un konkurētspējas būtība. Otrajā nodaļā tiek analizēta būvniecības nozare un konkurences situācija Baltijas valstīs. Darba trešajā daļā tiek analizēts ceļu būves uzņēmums SIA „Limbažu ceļi” un veikts ieguldījums uzņēmuma tālākajā attīstībā, nosakot tā konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū.
Pētījuma rezultātā ir noskaidrots, ka ceļu būves uzņēmums SIA „Limbažu ceļi” ar vairākiem konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem pārspēj konkurentus, un tas ir konkurētspējīgs.
Maģistra darba apjoms ir 106 lpp., darbā iekļautas 5 tabulas, 14 attēli un 3 pielikumi. Izmantoti 62 literatūras avoti. | en_US |
dc.description.abstract | To increase competitiveness are necessary for companies of road construction to acting more successful in a market.
The goal of the master’s paper is: to research competitiveness of companies of road construction in the Baltic states market.
The paper consists of three parts. In the first part of the paper author has clarified the nature of competition and competitiveness. In the second part of the paper author has analysed construction industry and situation of competition in the Baltic states. In the third part of the paper author has analysed the company of road construction – SIA „Limbažu ceļi” and has performed foundation in growth of the company. Author has determined to the company how to increase its competitiveness in the Latvian market.
As a result of the paper, author has clarified that the company of road construction - SIA „Limbažu ceļi” is better than competitors with some influencing factors of competitiveness and it is competitive.
The paper has 106 pages. 5 tables, 14 graphics and 3 appendixes are included in these paper. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Ceļu būves nozares uzņēmuma konkurētspējas novērtējums Baltijas valstu tirgū | en_US |
dc.title.alternative | Competitiveness Estimate of the Company of Road Construction Industry in the Baltic States Market | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |