E-komercijas sistēmas projekts uzņēmumā "MRS"
Author
Malnačs, Renārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek apskatīta situācija, kad uzņēmumam ir nepieciešams ieviest jaunas e-komercijas tehnoloģijas, kas ļautu piedāvāt jauna veida pakalpojumu, uzlabotu klientu servisu un arī palielinātu peļņu. Galvenais mērķis ir izpētīt jaunā pakalpojuma specifiku un prasības pret ieviešamo sistēmu un gala rezultātā izstrādāt sistēmas ieviešanas projektu. Projekta izstrādes gaitā tiek veikta uzņēmuma un tā darbības virzienu analīze, tiek pētītas un analizētas nepieciešamās tehnoloģijas, veikts izmaksu salīdzinājums.
Darba rezultātā izveidoto e-komercijas sistēmas projektu ir iespējams pilnvērtīgi realizēt reālajā dzīvē, jo tajā ir apskatīti visi galvenie jautājumi, kas saistīti ar sistēmas ieviešanu, kā arī secīgi aprakstīts pats ieviešanas process. The paper examines a situation where a company needs to implement new e-commerce technologies that can offer new service, improve customer service and also increase profits. The main objective is to research specific features and requirements of the new service and ultimately to develop a system implementation project. During the project development the enterprise and its activity have been analyzed as well as the necessary technology to make it work and also cost comparison has been made.
The established e-commerce system project can be fully realized in real life as it is looking at all the key issues related to the implementation of the system and also contains sequential description of the implementation process.