Show simple item record

dc.contributor.advisorBandeviča, Ludmilaen_US
dc.contributor.authorRoze, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:04Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:04Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32098en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17330
dc.description.abstractSociāli ekonomiskās recesijas laikā notiek masu mediju reklāmas tirgus pārdale, reklāmdevēju pieprasījuma maiņa par labu jauniem, mūsdienīgiem mediju veidiem. Masu mediju uzņēmumiem ir jāizstrādā tirgum atbilstošs produktu sortiments un konkurentspējīga cenu politika. Masu mediju uzņēmumu menedžmentam nepieciešams uz zināšanām un uzkrāto datu apjoma analīzes balstīti lēmumi uzņēmuma cenu stratēģijas veidošanā. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt un izanalizēt masu mediju uzņēmuma menedžmentam piemērotas, konkurentspējīgas produktu sortimenta cenu stratēģijas mūsdienu tirgus apstākļos. Darbā analizēts Latvijas un Baltijas valstu reklāmas nozares tirgus, izvērtētas biznesa datu analīzes iespējas masu mēdiju uzņēmumos, izveidoti un izanalizēti vairāki cenu atlaižu un reklāmu sortimenta Datizraces modeļi masu mediju menedžmentam. Maģistra darbs kopumā sastāv no 111 lappusēm, 12 tabulām, 32 attēliem. Izmantoti 42 literatūras avoti latviešu, krievu, lietuviešu un angļu valodās un 3 pielikumiemen_US
dc.description.abstractThe period of economic recession is a time for mass media advertising market redistribution. Advertiser demands are changing and they choose new, modern media types more often. Mass media companies should develop appropriate range of products and competitive price policy. Companies need to have management knowledge and the accumulated amount of data analysis based on decisions of the company's pricing strategy. The aim of this Master paper is to develop and analyze a competitive product mix pricing strategies in today's market conditions. The paper analyzes Latvian and Baltic advertising markets and possibilities of business data analysis. In this paper are created and analyzed a number of Data Mining models of price discounts and advertising assortment in the mass media management. This paper consists of 111 pages, 12 tables, 32 pictures and 3 attachments. There is a list of 42 literature sources in Latvian, Russian, Lithuanian and English, which are used for the theoretical bases.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleCenu veidošanas stratēģijas un to novērtēšana masu mediju uzņēmumu menedžmentāen_US
dc.title.alternativeStrategy of price formation and it valuation in management of media entityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record