Uzņēmējdarbības veicināšana, pielietojot interneta mārketinga metodes
Author
Šibatovskis, Konstantīns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Interneta mārketings piedāvā daudz un dažādas iespējas uzņēmumiem sasniegt savus klientus. Tomēr, lai uzņēmums spētu efektīvi izmantot interneta mārketinga priekšrocības, mārketinga vadītājam uzņēmumā jābūt padziļināt zināšanām interneta mārketingā.
Šī darba mērķis ir apskatīt un izanalizēt eksistējošas interneta mārketinga metodes un to pielietošanas iespējas Latvijas mazā uzņēmuma mārketinga kampaņā kā arī izpētīt viena lielā Latvijas uzņēmuma interneta mārketinga metožu pielietojumu kā piemēru, efektīvai metožu izmantošanai.
Darba uzdevumi: veikt literatūras apskatu, interneta mārketinga metožu apskate, analīze, interneta mārketinga kampaņas izmaksu novērtēšana, noteikt interneta mārketinga priekšrocības un trūkumus, sniegt rekomendācijas interneta mārketinga pasākumu izmantošanai Latvijas mazajam uzņēmumam „Z”.
Izstrādājot diplomdarbu, autors nonāca pie secinājum, ka interneta mārketinga metožu sekmīga izmantošana var pozitīvi ietekmēt uzņēmuma attīstību. Internet marketing offers many different opportunities for businesses to reach their customers . However , for company to effectively use the advantages of internet marketing, head of the marketing must have deepen knowledge of internet marketing.
Objective of this work is to look at and analyze existing Internet marketing techniques and their use possibilities in Latvian small business marketing campaign as well as to explore a large Latvian business internet marketing methods used by way of example, of effective techniques.
Tasks of the work: make a literature review, internet marketing techniques inspection, analysis, internet marketing campaign cost assessment, fix internet marketing advantages and disadvantages, to make recommendations to the internet marketing activities for the little Latvian company "Z".
Developing the diploma, the author came to the conclusion that the internet marketing techniques successful use can positively affect the company's development.