Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorRudzīte, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:10Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37691en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17379
dc.description.abstractMaģistra darbs ir izstrādāts par tēmu „Mākslinieka tēla un integrētās mārketinga stratēģijas veidošana populārās mūzikas biznesā Latvijā”. Mūzikas industrija visā pasaulē atrodas strukturālu pārmaiņu priekšā straujā ierakstu tirdzniecības ienākumu krituma dēļ. Darba mērķis ir raksturotajā situācijā atrast mērķa auditoriju, efektīvākos mārketinga pasākumus un izstrādāt integrētā mārketinga komunikāciju plānu jaunas mūzikas grupas virzīšanai Latvijas tirgū 2010./2011.gada sezonā. Darba apjoms ir 101 lapaspuse un tas satur 14 tabulas, 23 attēlus un 8 pielikumus. Par izpētes objektu darbā ir izmantota dāmu rokgrupa G-point. Veikto pētījumu rezultāti liecina, ka grupai ir pieejama mērķa auditorija, taču jāveic būtiskas tēla veidošanas un virzīšanas aktivitātes, lai vairotu tās atpazīstamību un pieprasījumu. Darbā ir izvirzītas efektīvākās aktivitātes un izstrādāts integrēto mārketinga komunikāciju plāns minēto mērķu īstenošanai.en_US
dc.description.abstractThis Master’s paper is written on the theme „Artists image and integrated marketing stradegy development to popular music business in Latvia”. Global music industry is facing structural changes because of fast record sales income decrease. The aim of this paper is to find the target audience, define most effective marketing activities and work out an integrated marketing communication plan in the mentioned situation for positioning a new music band in Latvia for season year 2010/2011. The paper contains 101 pages, 14 tables, 23 pictures and 8 appendices. A ladies rock band G-point is used as the research object. Results of performed research acknowledges a target audience, but relevant image development and promotion activities should be realized to increase band’s identification level and demand. Most effective marketing activities are nominated and an integrated marketing plan worked out to achieve the defined goals.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMākslinieka tēla un integrētās mārketinga stratēģijas veidošana populārās mūzikas biznesā Latvijāen_US
dc.title.alternativeArtist image and integrated marketing strategy development to popular music business in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record